Hey meis, Wil je even laten weten dat we hier nog steeds meelezen en heel hard hopen dat alles goed mag gaan met jullie meisje. Knuf
Jeetje....lees nu net pas het verhaal...ben er stil van. Je kent mij niet maar ik wil je toch heel veel sterkte en kracht wensen.
Ben een stille meelezer. heel veel sterkte en ik hoop en duim zo dat jullie straks goed nieuws krijgen.
Ook van hieruit heel veel sterkte gewenst! Ik heb de foto's van jullie mooie meisje gezien in je album. Zo perfect! Er moet gewoonweg goed nieuws komen vandaag!!
Micchan heel erg veel sterkte gewenst! wat een moeilijke en onzekere tijd voor jullie Jullie meisje is een vechtertje die niet zomaar opgeeft dat heeft ze wel laten zien. Ik wens jullie veel kracht toe en hoop dat de scan iets moois laat zien! mn duimen draaien!!
Diep respect voor jullie beiden. Nogmaals wil ik jullie alle kracht toewensen die jullie allen in deze tijd nodig hebben!
pff micchan, tranen in mijn ogen. ik kan je me gevoel goed voorstellen tenminste dat denk ik (ik heb het zelf gelukkig niet meegemaakt). voelt heel beangstigend dat ze haar niet zullen reanimeren mocht ze wegvallen. lieve meid ik hoop echt met heel mijn hart dat dat niet gebeurt! lieve misha blijf alsjeblieft bij jou mama en papa!!
ik lees stilletjes mee, met een brok in mijn keel. ik wens jou en je vriend heel veel sterkte in deze onzekere tijd. elke ochtend als ik op sta, kijk ik gelijk of er al nieuws is over je kleine meisje. en s 'avonds voor ik weer naar bed ga. Ook wil ik even kwijt dat ik ONS KLEINTJE ontzettend lief vindt hoe ze je informatie geeft, en waar je aan kunt denken. waar je zelf helemaal niet aan denkt. ik zal ook een kaarsje online laten branden voor de kleine Mischa. Een hele dikke knuffel!
Kom hier ook nog even kijken. Zo gek, ken je nauwelijks maar het spookt de hele dag door m'n hoofd. Nogmaals veel sterkte!
Pff wat heftig weer zeg.. Maar jullie meisje blijft vechten, zo knap.. De psycholoog lijkt me geen slecht idee voor jullie, het is zo heftig wat jullie allemaal meemaken, daar kan je best wat hulp bij gebruiken.. Ik kijk ook elke keer of er al nieuws is.. We blijven duimen voor Misha!
wat een verhaal zeg, ben aan het begin begonnen en was zo blij voor jullie dat het steeds beter ging met Misha en dan toch die bloeding... hoop voor jullie dat de scan van vanochtend beterschap laat zien! Wat een mooi meisje is Misha en wat een vechtertje! Ik hoop dat ze blijft vechten en niet opgeeft, kleine sterke meid! jullie zijn in mijn gedachten en ik zal blijven bidden voor kleine Misha en jullie gezin! xx
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Wat vreselijk dat deze normaal mooie tijd zo overschaduwd wordt door zorgen. Hopelijk knapt je meisje spoedig op. Ik denk aan jullie.