Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje! En heel veel sterkte en kracht toegewenst.. Dat ze een vechtertje is heeft ze in de eerste minuten van haar leven al laten zien zeg!!
wat een lief idee!. Ik heb het inderdaad gelezen in wwjnk. Ben er ook wel een beetje van geschrokken. Dus bij deze: Micchan Heeel erg veel sterkte en kracht voor jou en het gezin!!. Ik hoop dat je kleintje het gaat redden!!. Duim voor jullie!!.
Wow wat heftig! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en heel veel sterkte en kracht toegewenst voor de komende tijd..
Allereerst gefeliciteerd met jullie dochtertje! Ik wens veel sterkte en dat ze er goed doorheen zal komen!
Wow Michann wat een verhaal! Gefeliciteerd met jullie dochter! wat heeft ze een mooi naam, lief en sterk tegelijk. Ik hoop dat ze stabiel blijft en goed groeit. Zodat jullie haar over een tijdje in haar eigen bedje kunnen leggen! Voor nu wens ik je veel kracht toe. Een dikke digiknuf!
veel sterkte micchan, ik ben ongeveer even ver en ik kan me echt niet voorstellen dat ik nu al zou moeten bevallen... ik wens jullie veel kracht toe en ik brand een kaarsje voor je kleine meid !
Lieve Micchan, Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en heel veel kracht, sterkte en vertrouwen gewenst. Er brandt een kaarsje voor jullie.
Meid wat moet je geschrokken zijn. Heel veel sterkte! Ik hoop dat jullie wonder bij jullie mag blijven. Natuurlijk ook gefeliciteerd met jullie meisje.
Jeetje Meid, Gefeliciteerd met de geboorte van je dochtertje en heel veel sterkte toegewenst voor jou en je vriend.