Voor Micchan

Discussie in 'Prematuur' gestart door gitta, 3 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peace

Peace Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.553
    245
    63
    Wow, wat een respect voor jullie!
    Ook hier knallen je mooie woorden steeds binnen. Wat doen jullie het ongelofelijk goed en wat kom je sterk over, respect!

Liefs,
    Peace

2. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

Oh zo, ja dat werkt ook goed. Volgens mij is het ook best wel normaal dat je na de bevalling moeilijke ontlasting hebt.

3. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

Wat fijn dat de bloeding niet groter geworden is!

Ik kan het me voorstellen dat je vreselijk bang bent en haar nooit kwijt zou willen.
    Gefeliciteerd met de mijlpaal van 100 uur!
    mooi dat je zo op jullie reageerde. en fijn dat jullie ook met een wattenstaaf wat mogen geven. Dat zijn van die mooie momenten. Morgen je melk, geweldig! daar doe je het voor.
    Wees niet bang dat je je teveel gaat hechten. Het is echt beter voor je kind wanneer ze je liefde voelt.

4. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Heftig Micchan, ik snap wat je voelt. En weet je wat het is, hechten gaat helemaal vanzelf, ook als je het probeert niet te doen. En ik herken wat je schrijft in het verhaal van onze dochter, ook een enorme knokker. Against all odds kwam ze op de wereld, en had een enorme power die ik altijd gevoeld heb, vanaf het prille begin in mijn buik. Maar je weet van tevoren niet hoe het afloopt en je bent zo bang... Jullie doen het heel goed, hoor. De omstandigheden zijn zo extreem, maar jullie zijn er voor haar. En daar gaat het om. Blijf aan jullie denken.

5. Alf

Alf Niet meer actief

Micchan..meis, wat een verhaal en wat een schrik!
    Weet nog van een eerder topic dat Misha een eigen willetje had, maar dut is wel heel eigenwijs.
    Lieve Micchan en man, heel veel sterkte de komende tijd. Jullie doen het zo goed! Ik vond de neo al erg indrukwekkend, dus diep respect hoe jullie ermee om gaan. Ik brand mijn kaarsje speciaal voor jullie.

Vecht, kleine Misha!

6. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Lieve Micchan, wat heftig! Maar je schrijft het zo ongelooflijk mooi hoe duidelijk het wel is dat deze kleine dame zo ontzettend graag bij jullie wil zijn. Wat een vechtertje! Heel veel sterkte voor jullie!!

7. Smurf1985

Smurf1985 Niet meer actief

TS,fijn om te lezen dat het bericht zo niet aan kwam.
    Wat een boel moederliefde heb je,geweldig om te lezen!
    We blijven duimen voor de kleine meid.

8. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Meid wat een ontroerend bericht.
    Ik blijf aan jullie denken en hopen dat het goed mag komen met jullie mooie meisje.

9. Mauw

Mauw Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.626
    0
    0
    Amsterdam
    Tranen in mijn ogen, zo mooi verwoord mama Micchan! <3
    Lief wonderkind Misha, geef niet op, je zit nu al in zoveel harten!!!

10. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Meis wat heb je dat mooi verwoord.
    Ze voelt zeker dat jullie bij haar zijn!

11. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Met tranen je laatste berichtjes gelezen Micchan..
    Wat een enorm sterk vechtertje hebben jullie! En ze heeft het van geen vreemde! Haar papa en mama vechten net zo hard!

Enorm fijn dat de bloeding in elk geval stabiel is gebleven.. Nu hopen dat jullie bij een volgende scan nog wat beter nieuws krijgen in de vorm dat het slinkt!

12. Aurora2013

Aurora2013 Niet meer actief

Wat heftig weer allemaal.
    Ik heb geen idee hoe je je voelt en wat je allemaal meemaakt, maar ik hoop dat je hier op het forum even alles kwijt kan en dat je hier troost zal vinden bij de moeilijke momenten.

Heel veel liefde toegewenst, voor jullie alle drie.

Ik had je al gefeliciteerd met de geboorte van je dochter, maar na alle berichten wil ik jullie dochter ook even feliciteren met zulke geweldige ouders!

Liefs

13. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Pff....weet ook niet zo goed wat te zeggen...maar jeetje meid!

Uit je stukjes komt zó veel liefde voort, zo'n groot en heftig moedergevoel. Jeetje meid, wat kom jij sterk over! (denk je wel om jezelf)

Die kleine Mischa...klein vechtertje!

14. boesje

boesje Bekend lid

9 aug 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    Lieve lieve Micchan,

Ik ben absoluut meer een lezer dan een schrijver maar voel me inmiddels zo 'betrokken' dat ik toch even wil reageren. Tussen de werkuren door kijk ik steeds of er nieuws is en bij elk nieuw berichtje voel ik weer een soort van opluchting. Wat een kracht er al in zo'n klein mensje kan zitten. Wat wil je ook met zulke ouders...:D

Wat word je op dit moment geleefd hè? En wat doe je dat ongelooflijk goed! Ik kan met geen woord beschrijven hoe erg ik voor je hoop dat jullie kleine meisje het redden gaat! Heel veel liefs, geluk en kracht voor de dagen die nog komen.

Liefs

15. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Elke keer wil ik wat typen, maar ja.. Wat? Onze kaarsjes branden weer voor jullie leeuwin..

16. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    ook ik heb net met tranen in mijn ogen je laatste post gelezen. Ik moet echt de hele dag aan jullie denken. Wat bijzonder zal het zijn als jullie kleine meisje straks jouw melk krijgt. Je komt zo sterk over, ik heb daar echt bewondering voor! Jullie zijn in mijn gedachten en ik blijf voor jullie duimen!

17. angel229

angel229 Niet meer actief

Voor Misha!

Wenskaarsje voor Misha

Micchan, heftig je verhaal weer. Ook ik had tranen in m'n ogen! Hopelijk snel positief nieuws.

18. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Wat mooi geschreven :) ik krijg er een brok van in mijn keel.
    Ik duim dat jullie vechtlust wordt beloond met goed nieuws en een toekomst als gezinnetje.

19. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Micchan en man.

Gefeliciteerd met de kleine meid.
    Ik lees aldoor al mee , weet niets te zeggen steeds.
    Tranen over mijn wangen bij je stukjes .
    Voelde dat ik toch even wou reageren .
    Heel veel sterkte met de kleine .
    Ze is sterk en ook jullie zijn sterk samen meis .

Een hele dikke knuffel van ons .
    Hou je in de gaten .

20. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Mag ik vragen met hoeveel weken jij bent bevallen en waardoor dit kwam?

Deel Deze Pagina