Voor Micchan

Discussie in 'Prematuur' gestart door gitta, 3 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Lieve micchan en man, jullie doen het fantastisch! Ook vandaag even een digitale knuffel van mij.
    Wat kan je alles toch mooi verwoorden, echt ontroerend hoor. Ik blijf ook duimen hoor, denk bijna constant aan jullie kleine meisje.
    Kom op Misha, blijf vechten dappere meid!

@ons kleintje, respect voor jou dat je zulke heldere adviezen kan geven, je maakt ook voor de meelezers een heleboel zaken duidelijker. En ik ben ervan overtuigd dat micchan veel met jouw adviezen kan.

2. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.745
    1.070
    113
    Ook een knuffel vanuit hier! Wat doen jullie het goed meis! Jullie dichter is vast en zeker trots op jullie!!

3. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Tussen de gebroken vliezen en de niet vorderende weeën door heb ik vandaag veel aan jullie gedacht. Wat heb je een enorm ontroerend stukje geschreven over o.a. hoe graag Misha bij jullie wil zijn. Werd er emotioneel van...
    Ik wens jullie weer enorm veel sterkte toe, hopelijk morgen meer verbetering bij jullie kleintje!

4. minon

minon Niet meer actief

Onze dochter leek ook bol en gezond maar ook vocht door medicijnen. Ze was dysmatuur ipv prematuur maar toch ook zes weken daar gelegen en daarna nog streekziekenhuis. Ze was wel klein maar zo klein uiteraard niet. Ik heb ze wel gezien de kleine kindjes maar was vergeten hoe klein ze eigenlijk zijn.
    Micchan heb echt bewondering voor hoe jij in deze erin staat. Ik wilde dat ik het toen zo had gekund en bij de volgende als het ons gegund is zo kan. Zo liefdevol en sterk klink je in je berichtjes door. Nogmaals heel veel sterkte en bid nog steeds voor jullie en jullie Misha.

5. Pugga

Pugga Bekend lid

15 mrt 2012
    740
    4
    18
    Wat verschrikkelijk heftig! Ik wens jou en je man heel veel sterkte en voor je kleine meisje alle geluk en sterkte. En jeetje weet gewoon niet zo goed wat te zeggen.
    En super dat je kolft ondanks dat dit vast heel zwaar moet zijn. Khoop dat ze dan ook snel flink zal groeien op jouw melk en je haar snel ook op je borst mag leggen om te knuffelen

Hele dikke knuffel vanaf hier!

6. Anoniempje89

Anoniempje89 Actief lid

24 mrt 2013
    351
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Ook een knuffel van mij! Ik denk aan jullie en leef mee!

7. knap

knap Niet meer actief

Sterkte verder.

Volg het op de achter grond.

8. Daniellexxx

Daniellexxx Bekend lid

11 feb 2013
    658
    158
    43
    Noord-Holland
    ik hoop dat jullie weer een goede nacht hebben gehad. Hopelijk met goed nieuws uit de scan vandaag. Succes!

9. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Goedemorgen het is weer een nieuwe dag! Hoe gaat het?

10. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Vrienden van ons hebben net zo vroeg als jullie hun dochtertje gekregen. Er is toen glashard tegen hun gezegd er is 70% kans dat ze overleed, 20% overleefd met een handicap en 10% helemaal gezond. Ze is nu 9 maanden en een wolk van een baby! Het was een enorme moeilijke en zware tijd voor hun met veel onzekerheid. Maar het is goed gekomen! Zij hadden net zoals jou dochtertje een vechtertje en zij zijn altijd in haar blijven geloven. Dat komt vast ook goed bij jullie!

Veel sterkte gewenst

11. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Weer een nieuwe dag! Hopelijk brengt deze dag een goede scan. Wat is jullie meisje sterk en wat schrijf je ontzettend mooie en liefdevolle updates. Ook ik denk aan jullie en brand iedere avond een kaarsje voor Misha.
    Al die positieve energie van iedereen moet gewoon helpen.

12. Asherah

Asherah Bekend lid

22 mei 2012
    807
    0
    0
    Istanbul
    Ik hoop dat je kleine meisje goed door de nacht gekomen is!! Ik denk zo vaak aan jullie. Sterkte weer vandaag!!

13. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel

Allereerst gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje.

Wat ontzettend mooi verwoord tranen rollen hier over mijn wangen. Heel veel sterkte en als ze jullie vechtlust heeft komt het helemaal goed!

14. Meijke

Meijke Niet meer actief

Wat mooi dat je meisje vandaag je melk krijgt. Ik hoop dat jullie alledrie een goede nacht hebben gehad. Doen ze vandaag weer een scan? Hopelijk wordt de bloeding kleiner. Sterkte!

15. Username

Username Niet meer actief

Goedemorgen, ik hoop dat de nacht goed is verlopen en dat vandaag ook positief zal zijn. Er wordt aan jullie gedacht lieve mensen!

16. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Zo mooi beschreven!! Knuffel!!

17. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Lieve Micchan,

Ik volg je topic de hele tijd. Ik hoop dat er snel goed nieuws is voor jullie. Wat verwoord je alles toch prachtig. Je bent ontzettend krachtig en ik merk aan al je verhalen dat je knappe poppetje dat ook is. Sterkte! Hele dikke knuffel!

18. dekilene

dekilene Niet meer actief

Wauww wat kan jij toch mooi schrijven.
    Hoe is het vanacht gegaan?
    Wat geweldig dat jullie meisje vandaag jou melk mag :)

19. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

ik lees ook nog steeds mee.Wat een dappere vechter die kleine meid van jullie. Ik hoop dat de bloeding stabiel blijft en wegtrekt!!

20. Mandyx

Mandyx Bekend lid

23 jun 2013
    705
    162
    43
    NULL
    NULL
    Lieve micchan!
    ik lees nu pas het bericht dat je bevallen bent!
    allereerst van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!
    Ik wil jullie heel veel steun,sterkte en kracht toewensen! wat een vechtertje!
    liefs mandy

Deel Deze Pagina