Voor Micchan

Discussie in 'Prematuur' gestart door gitta, 3 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Wat een h**ter van een baas. Ongelooflijk. En inderdaad heel lief van je zus.

2. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Jeetje mina wat ontzettend heftig moet dit zijn voor jou!! Helemaal alleen zo.... Meis echt ik weet ook even niet wat te zeggen...

3. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Fijn om te lezen dat de nacht goed is verlopen! Wat zwaar zeg dat G. gewoon weer moet werken, voor hem en voor jou en dan je zus ook nog naar huis. Maar inderdaad wel heel fijn dat ze geweest is. Heb je verder wel wat hulp en steun daar, van je schoonfamilie misschien? Nou, ik duim weer verder voor goed nieuws! Veel sterkte, het is ook allemaal niet niks! Heel logisch die tranen. En als je net bent bevallen komt alles nog eens extra heftig binnen (vond ik zelf ook)

4. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Ten eerste: fijn om te horen dat ze de nacht goed doorgekomen is. Ik hoop dat je snel weer goed nieuws kunt brengen.

Dat je je schuldig voelt is heel normaal, je staat gewoon machteloos. Maar zoals je zelf ook al zegt: meer kan je niet doen dan elke dag bij haar zijn. En dat doen jullie al. Laat de tranen maar komen, dat mag. Beter dan je gevoel opkroppen.

Wat rot dat G vandaag weer moet werken, wat gaat het leven dan op een harde manier door zeg... Is er geen speciaal verlof dat hij op kan nemen of een andere regeling?
    Edit: lees net je laatste bericht. Wat een akelige werkgever, en dan druk ik me nog netjes uit!

Vandaag brand ik 3 kaarsjes: 1 voor Misha, 1 voor G en 1 voor jou. Voor Misha dat ze maar sterk mag blijven en voor jullie om de kracht en moed te blijven vinden om dit vol te houden.
    Misschien voelen jullie je niet sterk, jullie zijn het wel.

5. Hier nog een stille meelezer.

Micchan gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje, en heel veel sterkte gewenst voor de komende tijd. Ik duim en hoop heel hard mee dat jullie sterke meisje zich hier doorheen slaat!

6. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    :(
    Ik vind het zo erg voor jullie..
    Als ik naast de deur had gewoond had ik naar je toe gekomen. Gewoon, je een uurtje of wat, helpen met de dag door komen.

Ik weet dat je leven als werknemer door gaat, maar dit is echt bizar..nu zit je daar helemaal alleen:(

7. catharin

catharin Fanatiek lid

5 jan 2010
    1.072
    2
    38
    NULL
    NULL
    Tranen horen erbij hoor. Na een normale bevalling is dat al zo, maar bij jou is het dubbel heftig. Hoop op een goede dag voor Misha en voor jullie beiden.
    En die baas van G.........ik zeg maar niks.

8. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Wat fijn dat Misha goed de nacht door is gekomen, hopelijk mag je snel naar haar toe..

Maar wat een h.ufter van een baas zeg, ongelofelijk dat er zulke mensen bestaan!

9. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.823
    2.006
    113
    Stomme vraag.. maar mag en kun je post ontvangen op de plek waar je nu zit? Misschien vind je het leuk en fijn om wat te ontvangen, zodat je wat te lezen hebt op de afdeling en alles.

Meid, ik heb zo met jullie te doen. Ik heb gelukkig geen ervaring met jullie situatie, maar heb destijds de documentaire gevolgd (vorig jaar geloof ik, op RTL 5?) en lees en leef hier enorm mee. Ik weet wel hoe het is om alleen te zijn terwijl je kind ziek is en je man gewoon aan het werk moet. Ongekend.

Heel veel sterkte!

10. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Wat ontzettend balen dat je man weer aan het werk moet.
    Ben je klaar mee te met zo'n a- empatische baas:(
    Fijn dat je zus is gebleven. Ik hoop dat je verder wel steun hebt daar en er niet helemaal alleen voor staat als je man aan het werk is. Het is al zwaar genoeg.

11. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Dat vroeg ik me inderdaad ook af.. maar durfde het niet te vragen :)

Ik volg het verhaal de hele tijd, maar weet steeds niet zo goed wat ik moet zeggen :(

12. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Bah! Dus je bent nu alleen daar? :(
    Heel lief van je zus dat ze is gekomen! Begrijpelijk dat ze weer naar huis is.

Ik hoop dat je je niet heel erg alleen voelt! Ik hoop dat je G. snel weer naar huis komt. Of tijdens de lunch even langs wipt!

En ik zou je ook graag een kaart willen sturen. Laat maar weten of je dat fijn vind of niet. No pressure at all!! :)

13. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    Wat fijn dat ze de nacht stabiel is doorgekomen, en ik hoop dat je snel naar haar toe mag.

Vwb het je niet sterk voelen, ik sluit me aan bij wat Maria999 al heeft gezegd: je bent net bevallen waar al de normale emoties bij horen, en dan ben je ook nog eens veel te vroeg op een enorm traumatische manier bevallen, en je hebt heel veel onzekerheid. Dus gloof me maar dat je naar omstandigheden enorm sterk bent en dat een achtbaan van emoties en verdriet er helemaal bij hoort.

Wat balen dat G. aan het werk moet en ik sluit me aan bij wat de rest zei over zijn baas.....ik maak er geen woorden meer aan vuil bah.

Sterkte voor vandaag, ik hoop op een goede of in ieder geval stabiele scan, en dat ze gewoon lekker stabiel blijft liggen. Geen uitschieters is goed.

14. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Fijn dat ze de nacht goed is doorgekomen.

Wat een baas, helemaal geen goed woord voor over.

Ik vind het ook heel lief van je zus dat ze gelijk zijn gekomen. Top!!

Als je het prettig vind zou ik je ook wel een kaartje willen sturen. Wil je dit niet is het ook goed.

Denk veel aan jullie meid. Je klinkt heel sterk ondanks alles wat je nu mee maakt.
    Dikke knuf voor jou!

15. Linda86

Linda86 VIP lid

Wat een sterk meisje hebben jullie toch!

16. Senna84

Senna84 Actief lid

11 jan 2012
    443
    0
    0
    sterkte straks!

17. adi

adi Niet meer actief

Je gevoel van schuld en machteloosheid is heel normaal voor een prematuurouder. Ik kan helaas voorspellen dat het even duurt totdat het schuldgevoel weggaat, maar je leert ermee te leven, hoe irrationeel ook.

Heb je contact met andere ouders op de afdeling. Onze ervaring is dat je heel veel steun en begrip kunt vinden bij lotgenoten. Anders kun je een topic starten op kleinekanjers.nl waar je veel verhalen kunt lezen van mensen die hetzelfde hebben mmeegemaakt.
    Mij heeft het echt enorm geholpen tijdens de zkhperiode en voor de verwerking.

Laat de gevoelens die je hebt toe en praat erover. Je bent nu ook een kraamvrouw, ook al lijk je als prematuurmama daar geen recht op te hebben. Je zit nu midden in je kraamtranen periode terwijl je dochter ligt te vechten voor haar leven. Natuurlijk ben je sterk! Die tranen zijn heel normaal, ook bij vrouwen die gewoon thuis vertroeteld worden door de kraamzorg. Laat staan in jouw situatie..

Heel veel sterkte en ik hoop dat Micha een goede dag heeft vandaag!

18. Flubje

Flubje Niet meer actief

Ohh meisje toch.. Ik volg je verhaal en duim net zo hard met je mee. Jouw meisje heeft gewoon een hele dringende reden gehad om nu alvast geboren te worden. Wie weet wat jouw dametje nog allemaal in haar mars heeft :)

heel veel sterkte met deze spannende tijd en wij sturen jullie alle 3 veel positieve kracht!

19. rums

rums Niet meer actief

+ 1

20. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Hopelijk zit je nu bij je mooie meisje.

Dikke digi Knuff.