Wat heb je dit ontzettend mooi en teder beschreven. Je voelt de liefde, maar tegelijkertijd ook de angst om haar weer kwijt te raken. Ik duim, hoop, wens en zo nog alles meer dat dit kleine meisje, jullie kleine meisje, mag opgroeien tot een dwarse peuter, een kletsgrage kleuter, een puberende tiener en een prachtige volwassene! Ze heeft al zo ontzettend veel wilskracht laten zien! Ze wil zo graag bij jullie zijn én jullie bij haar! Tranen in mijn ogen. De liefde spat van het scherm af!
Wat een mooie woorden! Wat een lieve zus ben je! Hoe gaat het met jou? Lieve Micchan ik kijk meerdere keren per dag in het topic voor nieuws. Ik vind het zo sterk dat je dit deelt met ons. Ik ben blij dat ze de nacht goed doorgekomen is. Elke nacht verder wordt jullie meisje groter en sterker. Ik denk aan jullie! En vind jullie heel sterk.
Wat fijn dat de nacht goed is gegaan met Misha! En wat ontzettend stom dat je man naar zijn werk weer moest en ook de manier waarop zijn baas reageerde, echt belachelijk! Gelukkig heb je ook veel steun van je lieve zus. Dikke kus
Heel veel kracht toegewenst!!! Voor Micchan, partner en de lieve kleine Misha, en voor de rest van de familie natuurlijk ook!!!
Ik lees al een tijdje mee en zag vaak jouw reacties micchan... Maar wat schrik ik hiervan! Heel veel sterkte met alles, en wat een prachtig kindje is misha.
Heb je al eerder sterkte gewenst en wil eigenlijk niet in herhaling vallen (staat zo raar misschien) Maar weet dat ook al reageer ik niet, dat ik wel aan jullie denk!
Heb het hele topic gelezen, plus de verhalen in WWJK.. Wat een verhaal! Kippenvel! Heel erg veel sterkte van ons toegewenst in deze zware tijd! En natuurlijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie vechtertje!
Ik lees nog steeds mee en denk heel vaak aan jullie. Hopelijk doet jullie kleine Misha het nog steeds goed. Dikke knuffel!
ben benieuwd hoe het vandaag gegaan is hoop dat de scan goed was en het goed gaat (naar de omstandigheden natuurlijk)
Micchan! Ik hoop dat het goed gaat met jullie en jullie kindje! Hier brandt een kaarsje voor jullie kleine snoesje!
Micchan ik ken je niet maar moet de hele dag aan jou en je prachtige dochter denken. Hopenlijk gaat alles goed daar! Maak me zorgen, al meer dan 12 uur geen bericht gepost. Geen bericht is goed bericht? Digitale knuffel voor jullie en jullie sterke meid!