Voor Micchan

Discussie in 'Prematuur' gestart door gitta, 3 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Hoop dit dit een goede stilte is.
    We leven met jullie mee en blijven duimen voor jullie!

2. Vlinder1987

Vlinder1987 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.795
    0
    0
    Hier thuis denken we ook aan jullie Micchan. Het is allemaal zo zwaar en moeilijk en ik hoop dat je er over kunt blijven praten. Krop niks op, praat over je gevoelens en emoties. Hou niks voor je. Praat tegen Misha, dat is zo belangrijk.

Mijn kaarsje brand voor jullie. Jullie zijn sterk en dapper.
    Ik hoop dat alles goed gaat!

Veel liefs

3. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    We denken aan jullie! <3

4. Michiee

Michiee Niet meer actief

denk de hele dag aan jullie <3 vanavond brand er weer een kaarsje en duimen draaien volop !

5. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ook ik denk aan jullie..

6. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Ik kom even welterusten zeggen :) Ook voor Misha! xx

7. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik zal morgen komen updaten dames, excuses.. Er is geen (bijgekomen) negatief nieuws, dus maak jullie geen zorgen! Het was alleen een zeer hectische dag, ik ben nu ook weer thuis.. En het zou nu eerder een opsomming van dingen worden en zakelijk klinken en zo wil ik niet overkomen over ons lieve meisje.. Dus morgen, beloofd!

Ik zal morgen ook proberen een beetje op PBs te reageren enzo, maar kan niks beloven..
    Ik plaats weer foto's in het album..

8. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Even wakker geschrokken Teun getroost en zie je berichtje. Gelukkig geen negatief nieuws. Hoe is het vandaag met kolven gegaan?

9. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik heb vandaag vanwege al het extra ge-heen-en-weer naar vijf keer gekolfd, dus is een beetje minder. :(

5 januari was in totaal 302 ml in acht keer kolven (doe altijd beide kanten tegelijkertijd trouwens, dus het is altijd links en rechts bij elkaar)
    6 januari was in totaal 307 ml in zes keer kolven
    7 januari was in totaal 226 ml in vijf keer kolven

En ik heb net de eerste keer van vandaag gedaan en dat was 95 ml.. :)
    Heel af en toe komt er heel veel uit, dan valt het opeens weer een beetje terug..

10. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Je doet het echt allemaal heel goed meid!! Heel veel kracht en sterkte toegewenst xx

11. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Rustig aan hoor Micchan! We zijn allemaal benieuwd hoe het verloopt, maar heel begrijpelijk als je niet aan het forum toekomt..

12. maja246

maja246 Fanatiek lid

7 okt 2009
    1.468
    30
    48
    Maak je geen zorgen over hier posten.. daar staat je hoofd toch vaak niet naar en het is zo.hectisch dat je soms niet eens de mensen van wie je houd kan inlichten. Geweldig dat het nog hhetzelfde gaat! Die bloeding zal trouwens toch sowieso nog eeen poosje te zien op de scan? dat is onze ervaring althans.
    Sterkte meid!

13. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Wat is het toch een verhaal meis! Volgens mij leeft het hele forum met jullie mee!

blij weer een berichtje van je te zien!

14. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Wow, wat een prachtige kolfopbrengst al! Daar kan supertrots op zijn.

En je wordt geleefd, dus doe maar rustig aan.

Hoe was de werkdag gegaan van G?

Dikke knuffel!

15. Eylem

Eylem Niet meer actief

Gelukkig is ze stabiel geweest gisteren :) . We wachten rustig op je update, maar dat heeft geen prioriteit hoor! Sterkte voor weer een nieuwe dag met hopelijk opnieuw geen slecht nieuws.

16. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Meid, maak je geen zorgen over wel/niet reageren op het forum. Ik denk dat we het hier allemaal wel begrijpen dat dat nu echt geen prioriteit heeft.

17. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Goeiemorgen,
    Hopelijk heb je wat kunnen slapen vannacht.

Veel succes weer vandaag voor jullie alledrie! Hier wordt vaak aan jullie gedacht.

18. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Micchan, heb je nog ergens een beha liggen die niet zo mooi meer is? Dan kun je in de cups twee gaatjes knippen. Borstschelpen erdoor, aankoppelen, kolfen maar, met de handjes vrij! Er zijn ook speciale kolfbeha's trouwens op de site van het moedermelknetwerk. Kan altijd later nog.

19. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

De productie komt al goed op gang super!

20. Deliana

Deliana Niet meer actief

Blij te lezen dat Misha stabiel is! Hopelijk heeft ze weer een goede nacht gehad!

En het wel/niet reageren op het forum is nu even niet belangrijk. Iedereen leeft enorm met jullie mee en we willen jullie graag een hart onder de riem steken, maar het heeft voor jou natuurlijk geen prioriteit! En als je er gewoon even geen zin in hebt, dan is dat natuurlijk begrijpelijk!

Ik duim weer voor een goede dag!

Deel Deze Pagina