Wat betreft het reageren..... Nu niet echt belangrijk voor jullie. En degene die dat wel perse wilt dat jullie dat doen verdient een welgeplaatste schop ergens Richt jullie maar op jullie knappe vechtertje, wij redden ons wel hoor. En we blijven aan jullie denken en met jullie meeleven.
Er leven hier volgens mij heel veel mensen met jullie mee en ik kijk ook een paar keer per dag of er al nieuws is maar het is echt geen prioriteit nu om hier iets te plaatsen! Jullie doen het zo goed en wat een mooie kolfopbrengst heb je al gehad afgelopen dagen! Ik duim ook weer mee op een stabiele dag!
Wat iedereen al zei, het reageren op het forum en PB'tjes heeft nu echt geen prioriteit, dat snappen we allemaal. En qua kolven komt je productie al mooi op gang hoor! Als je prematuur bevalt en alleen maar kunt kolven is het enorm moeilijk om de boel op gang te krijgen, en dat doe je super. En je meisje heeft ook nog niet veel nodig (als ze nu al BV krijgt?) dus focus je niet op de hoeveelheden. Ik weet nog dat ik de eerste weken met het schaamrood op mijn kaken een heel klein beetje melk inleverde op de afdeling en bijna kon huilen, eerst mijn lijf dat mijn kindje veel te vroeg geboren liet worden en dan ook nog zo'n prutsbeetje melk maken? Maar echt waar, alle beetjes helpen, zeker bij zo'n kleine meid. En zolang jij het nog geestelijk en lichamelijk aankan helpt alles, en als het niet meer gaat is dat ook goed, dan heb je het in ieder geval geprobeerd. Ik ben blij te horen dat Mischa stabiel blijft. Stabiel is goed. Stabiel betekent elke keer een dag erbij, en elke keer een dag erbij wordt zo maar een week. Jullie zijn al bijna een week pappa en mamma van een sterke kleine meid, gefeliciteerd!
Fijn dat Mischa stabiel is. Reageer hier maar wanneer je wilt en er de tijd en puf voor hebt. We blijven duimen voor jullie vechtertje en heel veel sterkte voor jullie om deze tijd door te komen.het is niet niks wat jullie nu mee maken!
Fijn dat Misha stabiel is. Wij leven allemaal met jullie mee, jullie doen het super goed en maak je niet al te druk wanneer je hier gaat reageren. Je hebt nu andere prioriteit. We blijven duimen voor jullie kleine meid.
Wat goed dat Misha stabiel is. En super dat je dit al hebt kunnen kolven, mag je echt heel trots op zijn! Neem je tijd, reageren heeft absoluut geen prioriteit. Ik denk aan jullie!
wat fijn dat de situatie hetzelfde is gebleven, en betreft het reageren hier, dat is echt het belangrijkste niet. ga lekker naar meisje want die heeft je vele malen meer nodig, wij denken allemaal aan je, en laat dat een fijne gedachte zijn.
Lieve meid je doet het zo ontzettend goed! Ben zo trots op je echt wat ben jij sterk zowel lichamelijk als mentaal! Ook super dat je niet zakelijk wilt praten over jullie prachtige meisje! Knap dat je het kunt onderscheiden en pas later gaat typen! En wat heb je veel productie! Ga zo door meis!
Helemaal begrijpelijk hoor dat je niet reageert. Ik had het ook dat ik 's morgens heel weinig kolfde terwijl ik voor mijn gevoel toch op knappen stond. Maar je meisje mag nog maar heel weinig melk en ik neem aan dat ze eerst de colostrum opmaken. Voorlopig heb je dus meer dan genoeg en niks om je zorgen om te maken. Jullie meisje doet het super en wat hier boven al gezegd is. Stabiel is stabiel. Iedere dag is er een. Iedere dag is er weer eentje extra om te groeien en aan te sterken.
Wat goed zeg, dat het heen en weer gaat herken ik ook wel, van toen wij in het zkh lagen en ik moest kolven. Neem je tijd en probeer je (geestelijke) rust te pakken voor zover mogelijk. Elke ochtend open ik zp en het eerste wat ik denk; hopelijk goed nieuws over Misha.
Ik reageer niet vaak, maar lees alles mee. En ik check regelmatig dit topic. Ik leef ontzettend met jullie mee en hoop echt dat het helemaal goed komt met jullie meisje. *knuffel*
Micchan, wil jullie heel veel sterkte en liefde toewensen in deze moeilijke tijd. Je bent zo sterk! Echt heel knap. Misha, is ongetwijfeld een heel sterk meisje die heel graag bij jullie wil zijn! Een vechtertje. Jullie zijn mama en papa, van een heel mooi en bijzonder kindje. Het komt goed, dat moet haast wel... met zo'n wilskracht! Sterkte meissie! Dikke knuff
Oh ik krijg elke keer tranen in mn ogen! Prachtige foto's! En ik vind het helemaal niet aanstootgevend zoals sommige mensen het vinden! Echt een prachtig kindje! Zo klein en al helemaal perfect! Jij doet het ook super! Je bv wordt vanzelf meer! Je bent nog maar een kleine week aan het kolven! Hopelijk mag/kan ze binnenkort toch van een heel klein beetje bv genieten!
Micchan aller eerst van harte gefeliciteerd met de geboortr van jullie Prinsesje! Wat een mooierd! Ontzettend veel sterkte in deze tijd! Probeer te genieten van elk moment met jullie dochter! Ik zat nog even te denken.. Misschien heeft iemand dit al genoemd, ik heb niet alle berichten gelezen, maar stichting Earlybirds zou kostelood prachtige foto's voor jullie kunnen maken. Via google kun je hun website vinden en eventueel met hen contact opnemen! Nogmaals veel sterkte!!
Wat is dat goed zeg! Als de productie eenmaal goed op gang is, dan heb je mooie hoeveelheden. Ik kijk ook altijd elke dag of er nieuws is. En we duimen heel hard dat Misha het goed blijft doen.
Micchan, proficiat met de geboorte van jullie mooie meid. Ik wens jullie heel veel sterkte, geluk en gezondheid toe!
Ik heb de foto's bekeken van Misha. Prachtige foto's van een prachtig meisje! Alleen heb ik 1 keer per ongeluk op afbeelding rapporteren gedrukt ipv volgende foto. Oeps, dat was uiteraard niet de bedoeling!! Ik heb meteen op terug gedrukt dus ik hoop dat ik uiteindelijk niks heb gerapporteerd
Hier ook de foto's van Misha bekeken en wat een knap babytje is het toch! Helemaal compleet, een klein lief schatje. Heel veel sterkte.