Voor Micchan

Discussie in 'Prematuur' gestart door gitta, 3 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lojo

Lojo Bekend lid

19 dec 2012
    612
    6
    18
    Dit meisje wordt ons geweldige feel good verhaal van 2014! Jullie doen het echt super en zo te horen jullie meisje ook. Vanuit hier duimen we hard en denken we aan jullie.

2. Asherah

Asherah Bekend lid

22 mei 2012
    807
    0
    0
    Istanbul
    Oh wat goed zeg, wat een doorzetter is kleine Misha toch!!! En wat een superouders zijn jullie!!! Ik denk aan jullie!

3. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Wat een doorzetter is jullie kleine poppetje! Wauw! Wat een fijn nieuws om te lezen. Je moet je echt nergens schuldig om voelen hoor, wat ben je nu toch al een topmoeder. Wat praat je fantastisch over jullie kleintje. Succes met kolven en sterkte de komende tijd. Dikke knuffel!

4. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.672
    1.432
    113
    Al met al klinkt het toch flink positief, super!!!, en niet schuldig voelen denk dat het alleen maar goed voor je eigen geestelijke gesteldheid is dat je goed slaapt en soms even je hoofd "leeg" kunt maken.

5. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Woehoeeeee wat een positieve berichtjes meis!! Geweldig!!

Jij hebt ook rust nodig er komt nogal wat op jullie af. Ze heeft meer aan een uitgeruste Mama dan een zeer vermoeide Mama. Jullie zijn toppers!!

6. Mummy2012

Mummy2012 Lid

17 okt 2013
    78
    0
    0
    Ik heb maar 1 woord voor jullie: Respect!!!

En wat goed te lezen dat de bloeding gestopt is, wat een vechter die kleine meid van jullie...goed zeg!

7. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Powermama!

8. Joyciejj

Joyciejj Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.490
    225
    63
    Wauw wat een sterke meid heb je!!

9. Lycka

Lycka Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.118
    0
    0
    Zweden
    Gefeliciteerd met jullie dochter!
    Wat fijn dat jullie duidelijkheid hebben gekregen en wat positieve berichten.
    Heel veel sterkte voor de komende tijd en zorg goed voor elkaar.

10. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Hier een stille mee lezer. Ik volg jullie verhaal op de voet en heb tot nu toe nog niet iets zinnigs weten te zeggen. Maar ik ga het nu toch doen! Allereerst van harte gefeliciteerd met jullie dappere kleine meid! Ik hoop dat het de goede kant op blijft gaan, en als ik zo je stukjes lees moet dat goed komen! Jullie hebben zo'n krachtige kleine meid op de wereld gezet! En micchan, wat ben jij ook ongelooflijk sterk zeg! Echt prachtig om te lezen hoe je hier mee om gaat! Ik wil jullie heel wel geluk toe wensen en ik ben ervan overtuigd dat jullie hier samen doorheen zullen komen!

11. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Wat een sterk meisje en een sterke papa en mama heeft ze!
    Ik leef mee en duim voor jullie kleine meid.
    Sterkte...

12. Vlindertje81

Vlindertje81 Bekend lid

24 nov 2013
    963
    0
    16
    Wat doen jullie het goed en wat hoop ik voor jullie dat de toekomst volledig positief mag gaan zijn.
    *Knuffel*

13. gitta

gitta Fanatiek lid

22 okt 2013
    2.625
    427
    83
    Wat een uitgebreid verhaal en wat een positieve kanten beginnen er aan te zitten. En dat je thuis helemaal ontspannen bent, wat een zegen! Dat betekent dus dat je je thuis in elk geval weer/nog veilig voelt, heel belangrijk als straks je kleine meisje naar huis komt:p en dat je genoeg energie kunt opdoen om er als je in het ziekenhuis bent voor je meisje te zijn. Makkelijk gezegd, ik heb gelukkig geen ervaring met een prematuur, maar misschien gaat het tot je doordringen als je het van veel mensen hoort.
    Wat heb je de dingen goed op een rij en wat schrijf je toch met veel gevoel over alles. Ik vind je echt heel bijzonder.

14. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Wow! Je verhaal lijkt wel een soort dagboek. Je doet het echt onwijs goed zeg. Je zal wel door moeten dus je kan weinig anders, maar ik vind je echt sterk. En wat is je meisje mooi zeg, wat een poppetje.
    Hoop alleen maar hele positieve berichten te lezen van nu af aan :)

15. Mystify

Mystify Bekend lid

24 mei 2011
    938
    0
    0
    Fijn dat jullie die arts gesproken hebben, het scheelt vaak wel wie je van een afdeling spreekt. de een kan het gewoon beter verwoorden.
    Als je iets duidelijk wilt weten, deze arts opzoeken;)

Verder sluit ik me bij Adi en Ons Kleintje aan. Zoek als je vragen hebt of je gevoelens en angsten wilt delen lotgenoten op. of je nu op de afdeling in het zh met een andere mama kan praten of hier op zp(loopt momenteel een topic bij prematuren met nog veel meer mamas die bevallen zijn rond 26wk) of bij kleine kanjers. Je angsten, gevoelens en de onderzoeken en straks de ontwikkeling herkennen veel prematuurouders.

Hoop dat de kleine meid flink van de mamamelk gaat groeien.:)
    en dat jullie voor nu snel mogen gaan buidelen.

16. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Wow, wat fijn dat die tweede arts toch wel redelijk positief was en dat jij je minder gespannen voelt. Ik kan me zo goed voorstellenda t als die acute angst voor overlijden even wat minder wordt, dat je dan ook weer lekker kunt slapen. Daar moet je je echt niet schuldig over voelen hoor! Het is vast alleen maar goed voor je meisje als er een uitgeruste en iets meer opgewekte mama zit!
    Ik wordt alvast een klein beetje blij van dit nieuws en hoop dat er snel nog veel meer positief nieuws mag volgens! :)

17. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Ooh Micchan wat een positief bericht! Fijn om te horen dat de bloeding gestopt is en dat jullie kleine meid het zo goed doet!
    Ik snap dat het raar voelt om zo kalm te zijn terwijl je kleine meid nog in het ziekehuis ligt...maar je moet het maar zien als een overlevingsmechanisme van je eigen lichaam. En juist op deze manier kan jij meer rust pakken waardoor je uiteindelijk ook alleen maar sterker kan zijn voor je kleine meid.
    Ik vind het knap hoe je alles weet te verwoorden en dat je zoveel tijd en moeite neemt om ook hier regelmatig een update te geven.
    Veel succes en een dikke knuffel voor jullie kleine vechterje Misha.

18. MrsDee

MrsDee Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.647
    0
    36
    Overijssel
    Wat doen jullie het goed! En wat een mooi meisje is het toch <3

19. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Eindelijk duidelijkheid. Hopelijk gaat het in deze stijgende lijn verder!

20. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Wat fijn dat jullie met die arts zo'n fijn gesprek hebben gehad. Het klinkt positief: hopelijk blijft ze deze mooie stijgende lijn volgen.
    Wat houd je je goed staande! Heel veel respect! En dan ook nog een aantal mensen in het ziekenhuis die het er niet makkelijker op maken...pfff.
    Ik heb net ook de foto's bekeken; wat hebben jullie een prachtig meisje! Ze ziet er al zo alert uit.
    Ik blijf iedere avond een kaarsje branden. Liefs!

Deel Deze Pagina