wat een vechtertje is die dochter van jullie. Denk dat jullie gigantisch trots op jullie zelf mogen zijn met hoe jullie het doen!
Wat fijn om te horen! Zo bijzonder dat zo'n klein meiske zo sterk is en vol kracht zit. En alweer bijna een week oud, wat is dat toch geweldig! Ik blijf je volgen, jullie zijn continu in mijn gedachten. Ik wens jullie weer veel kracht en sterkte toe!
Kijk eens aan! Dat is een hele mooie update. Ik wordt hier al blij van om te lezen. Laat staan jullie zelf! Misha is gewoon een vechtertje!
Wat een geweldige update! Ik kijk ook elke ochtend en avond even hoe het met jullie gaat. Ik hoop dat we over 51 weken net zo massaal reageren in een topic om haar te feliciteren met haar eerste verjaardag! Bijna een week oud al weer.. Wat een vechtertje!
Wat ben ik blij om zulke positieve berichten te lezen! Nu kun je misschien ook wat meer van haar gaan genieten ipv continu je zorgen te moeten maken. Elk momentje is er één, koester dat. Alweer bijna een week oud, wat een mijlpaal! Lijkt alsof het veel langer geleden is... Wat een bizarre week is dit geweest, voor mij als 'buitenstaander', ik denk aan hoe dit kleine dappere meisje jullie leven plotsklaps compleet op z'n kop heeft gezet en hoe fantastisch jullie hiermee omgaan. Misha is nog geen seconde uit mijn gedachten geweest. Hopelijk blijft alles goed gaan, hou vol, ik blijf meelezen! Xxx Adriana