Tranen in mijn ogen, blij te lezen dat het zo goed gaat. En vooral dat ze ook zo op jullie reageert! Misha, je doet het super, ga zo door met deze stijgende lijn!
Hier een stille meelezer die jou en Misha al dagen in haar gedachten heeft! Ik ben normaal geen type voor kaarsjes aansteken maar heb mijn eerste kaarsje vandaag voor jou aangestoken Ik hoop meer positieve reacties te lezen en dat zal ik blijven doet tot ze veilig thuis is!
Wat fijn zeg! Ik volg dit topic ook al een paar dagen in stilte. Geweldig om te lezen hoe sterk Mischa, maar ook jullie zijn!
snotver wat een kleine powerlady hebben jullie op de wereld gezet! Ongelovelijk te lezen wat zij allemaal 'flikt'. Jij maar lekker blijven kolven want er komt een tijd dat je het écht niet meer bij kunt benen zo'n honger heeft ze En natuurlijk lekker blijven zingen, wat lijkt me dat heerlijk om te zien dat ze daar zo op reageert! Toppers, zet hem op!!!
Hier ook een stille meelezer, maar wilde toch even kwijt dat ik zo blij voor jullie ben dat kleine Misha het zo goed doet! Ik blijf duimen draaien dat het zo blijft wat een vechtertje zeg
Wat fijn dat alles goed gaat! Ik hoop erg dat de rest van het bloed ook wegloopt en dat ze zo goed door blijft vechten, al een week bijna, wat goed van haar! Kan me voorstellen dat het voor jou heel fijn is dat ze steeds wat meer melk krijgt, speciaal voor haar gemaakt. Knuff
Oh wauw! Wat fijn om te lezen! We gaan gewoon door met duimendraaien hoor! Groei maar goed kleine Misha! Maak je ouders maar trots en elke dag een beetje blijer! Gefeliciteerd lieve Micchan en G. Jullie meisje is al bijna een week!
wat een fijn nieuws Micchan! Wat geweldig dat je meisje haar ogen opent. Ja die verzorging is naar om te zien, de slijmuitzuiging van de longen en het mondje vond ik altijd zo sneu eruit zien. Dus je hebt de luier verschoont, goed zeg. En ja de ene dokter is negatief en weer een ander belicht de positieve dingen. De reden dat ze willen dat je vriend erbij is, is omdat er uit testen is gebleken dat stellen die dit soort gesprekken samen voeren, minder vaak gaan scheiden nadat ze een kindje in levensgevaar hebben gehad. Bij ons werd er ook voortdurend aangedrongen op gezamenlijke gesprekken, maar dat was gewoonweg niet mogelijk omdat we nog een zoon hadden en mijn man zijn werk moest doen. Uiteindelijk vertelde een verpleegkundige mij bovenstaande. Waarop ik heb geantwoord dat ik meer had aan een ontspannen man die zijn werk kon doen, dan eentje die bij een gesprek was en gestrest. Natuurlijk had ik liever dat hij er bij was, maar daar was de situatie niet naar. Helaas kunnen in de couveuse/ op de neo wel infecties plaatsvinden, Mijn kinderen hebben er alle3 minimaal 1 gehad. De infecties/bacteriën worden vaak door de dokters/ verpleging overgedragen van het ene naar het andere kindje. Daarom liggen sommige kindjes in contactisolatie, die hebben dan een virus of een bacterie bij zich in het slijm of in de ontlasting en daarbij moet de verpleging blauwe jassen en handschoenen aan, let er maar eens op. Wellicht ben je gebaat bij syntocinon Apotheek.nl - Medische informatie - Medicijnen - Syntocinon Of probeer het eens om naast je kindje te kolven. Het schijnt voor een vrouw moeilijker te zijn borstvoeding te geven wanneer haar kindje ergens anders is. Dus het kolven bijzijn van je dochter kan jouw borstvoeding verhogen (net zoals het ruiken aan haar knuffeltje of het bekijken van haar foto of beiden). Maar zo te lezen gaat het wel aardig goed. Je moet goed blijven drinken, dat is in elk geval erg belangrijk. Succes meid!!