Yeeehh!! 1 week jong.. Lieve Misha, laat ons alsjeblieft hier nog heel vaak mijlpalen neer mogen typen!! Groei maar fijn, kleintje♡ Lieve sterke ouders van Misha.. dikke knuffel voor jullie! Ook jullie zijn vechters!
Gefeliciteerd jullie kleine mooie meisje al een week oud... Blijf duimen dat de positieve lijn zich door blijft zetten!
Yeaaah 1 week oud! Ik hoop dat ze de nacht goed is doorgekomen en dat je nu lekker aan het knuffelen bent met haar!
Na een week meelezen toch maar een berichtje. Heb ontzettend veel respect zo sterk dat jullie en jullie kleine meid zijn. Lees elke ochtend even bij hopend op goed nieuws.. Hang in there *hug*
Gefeliciteerd jullie meid is alweer een week oud Die meid van jullie laat wel heel goed zien dat ze kan vechten
Gefeliciteerd met jullie "wekige" dochter. Ik hoop dat jullie nog heel veel weken, maanden en jaren gaan vieren!
Wat heerlijk om te lezen dat het de goede kant op gaat! en het werkt echt ja, liedjes o.i.d. die je vaak hebt gezongen tijdens zwschap werken kalmerend. ook na 9 maanden nog trouwens, ik zing erg regelmatig nog deze liedjes voor onze meid.
Wat fijn, jullie dappere kleine Misha is een week oud! Ik ken jullie niet maar moet elke dag aan jullie en jullie meisje denken!
Micchan wat ben ik blij dat het de goede kant op gaat. Ik hoop dat het steeds beter gaat en ze straks sterk genoeg is om mee naar huis te mogen. al zat dat nog even duren. En wat vind ik jou sterk...... Knap hoor..... Respect voor jullie
Al een week oud! (jong ) Geweldig, stoere meid! Is er al een update van vandaag? Ik kan het niet vinden namelijk, ben het overzicht een beetje kwijt (pagina's verspringen hier telkens, gaat anders dan anders).