Oh wat een mooi filmpje! Is dat een glycerinestaafje? Ze ziet er wel uit alsof ze daarna heerlijk is gaan slapen!
Gefeliciteerd met dit geweldige nieuws! Nogmaals: Jullie Misha is zo ongelofelijk sterk! In een week tijd zijn de overlevingskansen enorm gestegen. Wow! En dat filmpje!! Ze is zo CUTE!!
Alweer een weekje! Wat is ze sterk! En 80% kans klinkt heel positief! En wat een mooi filmpje, vertederend! En wat kijkt ze al wijs uit haar oogjes! Mooie beelden!
Micchan wat een mooi nieuws. Hopelijk mag je snel beginnen met buidelen. Wat goed dat ze nu 80% op overleven heeft. Mijn kaarsjes branden hier weer voor jullie.
Al een week oud en zich al zo dapper door de 80% heen geworsteld! Wat zullen jullie trots zijn! En wat een prachtig filmpje ♥
Wat een goede berichten allemaal!! Super voor jullie! Mooi filmpje wat een überhaupt schattig mini mensje!! Top!!
Goed nieuws, fijn! En ook fijn dat je al die percentages niet op het moment suprème weet . Pfff. Dat zoete spul heet sucrose. Dat geven ze prematuren als ze met ze aan de gang gaan, omdat is gebleken dat ze daardoor beter met prikkels kunnen omgaan en minder stress ervaren. Heel belangrijk dus!
Ja 1 week oud! Je doet het goed kleine Misha! En wat een ontzettend sterk meisje ben je!! Blijf zo volhouden Lieve papa en mama van Misha jullie doen het heel goed. Ik bewonder jullie voor jullie kracht ed. Een drain is niet leuk maar wel nodig. Houd er wel rekening mee dat ook een drain verstopt kan raken of de druk juist verergeren in het begin. Maar gelukkig is dit niet de grootste zorg. (jongste hier heeft hoge hersendruk gehad vorig jaar en kan dit steeds terug krijgen ) Ik blijf constant meelezen. Liefs,
Dat heet sucrose , en woedt gegeven aan baby's voordat ze met vervelende handelingen starten (zoals infuus of bloed prikken) Fijn dat ze stabiel blijft!
Wat een mooi filmpje en wat hebben jullie een prachtige dochter! Fijn dat het goed gaat en dat ze stabiel is.
Wat een positieve berichten meid! En trots mogen jullie zeker zijn op jullie kleine knokkertje. Ik hoop dat jullie meisje gauw sterk genoeg is om voor het eerst te buidelen, echt het eerste allermooiste moment vond ik dit. Liefs