Ik heb je verhaal gelezen en ben er ontroerd door, ook door het zien van de filmpje. Wat een machtig mooi en sterke dochter hebben jullie. En ik wil jullie voor de tijd die nog komen gaat, alle kracht, liefde en sterkte toewensen.
Wat een prachtig filmpje heb je met ons gedeeld, wat een prachtig wijs poppetje hebben jullie op de wereld gebracht. Je ziet nu al de kracht en de wijsheid in haar oogjes, wat hoop ik dat ze deze kracht en wijsheid vasthoudt!
Wow dit heb ik gemist (tijd niet geweest) gefeliciteerd meis!! En heel veel sterkte!!!!! Met hoeveel weken is ze geboren? Prachtige naam!!
Prachtig filmpje, met een nog mooier meisje! Prematuren zijn vaak wat gevoelig voor prikkels. Niet zo gek als je bedenkt dat andere kindjes nog rustig in de buik groeien en een prematuur al aan alles wat de wereld te bieden heeft wordt blootgesteld. Geluiden, aanrakingen, licht, prikken voor infuus, plakkers, medicijnen, ze missen geborgenheid en mamas hartslag etc Daarom doen ze veel dingen die prikkels verminderen. zon wattenstaafje is er 1 van, maar ook de doek over de couveuse en het buidelen. Dat geeft je kindje weer het gevoel bij mama in de buik te zijn. Ze ruiken je geur, horen je hartslag,(let vooral op de hartslag van je meisje tijdens het buidelen) dat voelt al snel vertrouwd en geeft ze herkenning troost en rust..als ze groenlicht geven dan kan je ervan uitgaan dat er geen bezwaren zijn! het knuffelhormoon wat zo vrijkomt is goed voor haar ontwikkeling.
Wat een mooi filmpje! Weet verder niet zo goed wat ik moet zeggen, maar wil je wel even laten weten dat ik nog steeds aan jullie denk!
Micchan wat is ze mooi! En zo sterk! Super om dit mooie nieuws te lezen. Jullie mogen trots op haar maar ook op jullie zelf zijn.