Ik hoop dat het goed gaat maar als het goed gaat komt nu ook het moment dat je even een beetje tot rust komt en alles laat bezinken en niet onmiddellijk aan het forum denkt. Denk ik
Haha nee hoor, er is niets aan de hand, geen zorgen. Was alleen normaal tussendoor thuis geweest (ik 's middags alleen, 's avonds samen met G.), maar nu zat ik tegen een opname aan.. Ik was namelijk zo slim om te blijven kijken terwijl er bloed bij ons kleine meisje werd afgenomen (met het idee van 'Ik wil niet dat je denkt dat ik alleen de mooie en fijne dingen van je wil zien'), werd vervolgens licht in m'n hoofd en misselijk, begon witte flikkeringen te krijgen, op stoel gezeten met hoofd naar beneden, hielp niet, ik dacht, dan ga ik maar even naar de wc, dus tegen Misha gezegd dat mama zo weer terug is, de afdeling uitgelopen, toen werd het alleen maar witter en witter, dus ik ben tegen een muur aan gaan staan.. Toen kwam er een dokter aanlopen, 'Gaat het wel goed mevrouw?' 'Euhh, nee, het eh, het gaat niet zo goed' Die heeft me toen overeind gehouden, alles werd nog steeds alleen maar witter, ik hoorde ook bijna niets meer, het gepraat klonk meer als alien-geluiden en er zat ook de hele tijd zo'n ruis doorheen alsof de tv storing heeft.. Er werd nog gevraagd 'Is dat uw man?', dus ik keek daarheen, maar zag alleen maar 1 witte vlek.. 'Euh, geen idee, dat zou heel goed kunnen, ja ik denk het wel, ja dat ben jij he G.?' En toen werd ik inderdaad door twee bekende armen vastgepakt, dus dat was inderdaad G. Toen ben ik in een kamer gebracht, op bed gelegd met benen omhoog op twee koffers gereedschap Aliengeluiden en suizen begon langzaam weg te trekken, wit veranderde in zwart en werd steeds kleiner, dus toen ging het eigenlijk wel weer goed, voelde me alleen dood en doodmoe.. Bloeddruk gemeten, die was 'extreem laag', dus toen werd ik toch maar doorgestuurd naar de noodhulp, inmiddels ging het eigenlijk steeds beter en beter, beetje water gedronken, ik mompelde alleen maar 'Sorry, ik had ook niet moeten kijken, sorry, pff ik ben zo moe, sorry dat ik gekeken heb, sorry' Daar ook weer bloeddruk en hartslag opgemeten, die zaten eigenlijk alweer op normaal niveau, toch naar de wachtkamer doorgestuurd voor een langer onderzoek, naar binnen gegaan, weer bloeddruk en hartslag gemeten, EEG gemaakt, bloed afgenomen en een zak met halve liter vocht aangehangen gekregen.. Ze overlegden of ze uitgebreid onderzoek zouden doen, maar dan zou ik 24 uur de borstvoeding weg moeten gooien EN niet naar ons meisje toe mogen, en omdat het er voor de rest eigenlijk normaal uitzag en alles erop wees dat het allemaal inderdaad gewoon kwam door het bloed zien, hebben ze het gelaten.. Twee en half uur op de uitslag van het bloedonderzoek gewacht en daaruit kwam ook helemaal niets ongewoons, dus ik mocht gelukkig gewoon naar huis. Daarna hebben we even wat gegeten en gedronken beneden en toen zijn we weer teruggegaan naar ons meisje, want G. was door mij nog helemaal niet bij haar gewezen, hij kwam net de gang ingelopen en toen zag hij mij dus spierwit tegen de muur aanstaan met een dokter die me overeind hield.. Dus extra lang bij onze lieverd gebleven als 'goedmaker' en daarna naar huis gegaan, we zijn nu net een kwartiertje binnen, haha.. Zo, nou weer genoeg gezeur over mezelf. Met ons meisje gaat het nog steeds goed, ze blijft stabiel en probeert de hele tijd al mee te ademen. Het medicijn wat haar in slaap houdt is gereduceerd, dus ze heeft nu echt momenten dat ze wakker is (wel gewoon zonder pijn te voelen gelukkig), heerlijk om te zien is dat.. <3 Wel is het nu echt zover dat de drain geplaatst gaat worden, zal morgen of overmorgen worden, ze bellen ons zodra ze echt de dag en tijd vastgelegd hebben.. Vind het heel eng, ook al weten ze natuurlijk heel goed wat ze doen.. We weten nu ook hoe groot en zwaar ze is! Ze is 35cm lang (holymoly, zo groot ) en ze weegt 870gram (maar niet alles is 'haar' gewicht, ze houdt nog erg veel vocht vast) Verder eigenlijk niet zoveel te melden..
Ten eerste voel je niet verplicht om iedere dag een update te geven he we zien je wel verschijnen altijd. Jeetje meis.... Was het nu van het aankijken wat ze met je meisje doen of omdat je er gewoon doorheen zit, wat helemaal normaal is. Goed voor jezelf ook zorgen he meis... Je bent al zo'n smallerd En wat goed van je meisje! Het gaat zo goed dat moet allemaal gewoon helemaal goedkomen met haar
Heftig. Ook goed rusten he. Hoe slaap je? Mijn vriend en ik hadden in het ziekenhuis een inslaappil gekregen om wat rust te nemen. Mijn vriend had die niet gebruikt en die had ik na enkele dagen thuis genomen om wat te kunnen slapen. Misschien kan je een inslaappil krijgen als je ernaar vraagt? Dan slaap je enkele uren echt goed. Maar heel leuk om te horen dat jullie meisje het zo goed doet en soms lekker wakker is. Vechtertje
Goed voor je zelf zorgen hoor micchan! Ik ben trouwens ook een keer knock out gegaan toen ze bij onze dochter bloed gingen prikken pff drama. Voelde me enorm schuldig , wat natuurlijk nergens voor nodig was. Fijn om te lezen dat alles goed gaat met je kleine meid.
Hey micchan, ik ken je van een ander topic, maar wil je hier ook even een hart onder de riem steken, wat een ontzettend vechtertje hebben jullie gekregen, en wat een mooi lief meisje!
Ja dat bloedprikken is gruwelijk en ik herken je gevoel: ik moet hier ook bij blijven, want in ben de mama, en wie heeft het hier nou zwaar, halloooo. Heel moeilijk! Afijn, voorlopig maar even niet doen . Fijn dat het goed gaat met de kleine. En spannend van de drain. Is er een (kleine) kans dat die toch niet nodig blijkt te zijn?
Lieve micchan, Jeetje meid wat een avontuur vandaag. Je moet ons wel beloven dat je ook een beetje op jezelf let. Je kleine meid is sterk en mama ook. Maar ook jij kan maar zoveel aan! Fijn dat je grote meid het zo goed doet op het moment. Al die kaarsjes, gebeden en duimen die draaien zijn het dus allemaal waard!
is ook niet niks is toch je kleine meisje waar ze bloed bij gaan prikken.. Wauw misha is echt een vechtertje, goed om te horen dat het goed gaat! Rust lekker uit dikke kus. Ps , Zoals lov al zegt neem lekker je tijd.. wij wachten wel!
Ik slaap juist verbazingwekkend goed, zeker zo'n 10 uur per avond (natuurlijk wel met 1 a 2 kleine pauzes om te kolven). Qua eten en drinken prop ik me ook juist helemaal vol, juist om dit soort dingen te voorkomen..
Och jeetje. Schrik er helemaal van. Al die dubbele emoties ook. Het is gewoon te erg als ze aan je kind lopen te frutten. En heel herkenbaar dat dat voor fysieke gevolgen zorgt. Zorg goed voor jezelf he? Je bent gewoon nog kraamvrouw, ook al denk dat je dat je stoer en groot moet zijn, neem rust en tijd. Juist ook voor je kleine meisje. Gelukkig Misha stabiel vandaag. Spannend morgen of overmorgen! Maar wel weekend, dus kan G bij je zijn de hele dag? Hoe gaat het met hem? Knuffel!
He Micchan. ook van hieruit nog even sterkte gewenst. Ik liet mijn grote kleine vent het filmpje zien en hij wilde direct naar Misha toe Voor dat meisje is dat kaarsje he mama? Ik heb een kaartje voor jullie klaarliggen, maar vind het zo lastig. Zou je al kaartjes willen ontvangen of toch nog even wachten? Digi knuf
Wat doet jullie meisje het ontzettend goed! het is echt een klein vechtertje! zij komt er wel, net zoals jullie top papa en mama
Wat goed dat ze al zelf mee probeert te ademen, kleine kanjer! Schrikken dat je zelf zo naar werd, gelukkig hebben ze je goed nagekeken. Dat bloed prikken is echt naar om te zien. Ik kon er ook slecht tegen, zeker omdat hij dan erg moest huilen.
Jeetje meid, je gaat maar door in de overlevingsstand dus dat je af en toe vergeet dat je lichaam het ff niet trekt is niet zo gek! Vind je een bikkel en je man natuurlijk ook, dikke respect! Blij om te horen dat je meisje het goed doet, de drain gaat haar echt helpen en wie weet is ie zo weer weg en kan het buidelen beginnen!