Voor Micchan

Discussie in 'Prematuur' gestart door gitta, 3 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Logisch dat je niet lekker werd. Op zulke momenten merk je juist hoe zwaar het allemaal is, blokkeert je lijf gewoon.
    Ik had het toen ze een infuus in het hoofdje van mijn zoontje inbrachten, iee.

Ik vind jouw meisje echt een stoere chick! Lijkt op d'r moeder denk ik;)

2. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Lieve Micchan, vergeet niet om goed voor jezelf te zorgen en rust te nemen, jij bent ook nog herstellend he. Voor de rest vind ik dat je het super doet en je hoeft je echt niet verplicht te voelen om elke dag iets te posten ( al zitten we hier met zn allen met smacht te wachten op goed nieuws:D ) Ik kijk ook heel vaak ff om te checken hoe het met de kleine Misha gaat en nu doe ik dat met steeds minder angst, gelukkig.
    Het filmpje is echt heel lief, smelt.
    En ik wil nog ff kwijt dat ik vind dat je een superzus hebt!!
    Oh ja en bij de berichten van SMNee zie ik steeds haar handtekening en hoe zeer die nu van toepassing is op jullie...nogmaals heel veel sterkte en vergeet ook niet te genieten van jullie wondertje
    knuff Pluisje

3. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Meid denk elke dag aan jullie. Hoe is het met jullie sterke meisje?

4. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Wat is het toch een kanjer!

5. catharin

catharin Fanatiek lid

5 jan 2010
    1.072
    2
    38
    NULL
    NULL
    Topmoeder, pas goed op jezelf he. Je bent nog steeds kraamvrouw, die eigenlijk zoveel mogelijk haar rust moet pakken.
    Maar dat weet jezelf ook wel, maar ik begrijp dat je zoveel mogelijk naar Misha wil.
    Zij is echt zo sterk. En wat is zij mooi. Hoop dat jullie veel lichtpuntjes hebben dit weekend.

6. Smnee

Smnee Niet meer actief

Let ook goed op jezelf lieve meid! Goed om te horen dat het beter gaat met mischa.
    Ik wil eigenlijk heel veel zeggen, maar daar ben ik niet zo goed in. Ik denk veel aan jullie :)

7. Ik heb hier nog steeds niet gereageerd, maar reageer nu toch ff ;)

Lieve Micchan en G. Van harte gefeliciteerd met jullie dappere, vechtende meisje!

Wbt gisteren.. Het kan misschien zijn dat je zo ingespannen hebt gekeken, dat je de wereld om je heen even vergat. Ik heb het ook gehad toen het bij ons meisje werd gedaan die kritiek lag door het RS virus toen ze 3 maand was.. Wat ik toen als tip kreeg was: Billen goed aanknijpen (alsof je ontlasting ophoudt), zodat het bloed weer snel zijn weg terug kan vinden naar boven.. Dat heeft bij mij toen heel goed geholpen..

Succes met je sterke, dappere meisje!

8. Senna84

Senna84 Actief lid

11 jan 2012
    443
    0
    0
    wat zul je geschrokken zijn! en wat fijn dat jullie kleine strijder het zo geweldig doet!

9. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Jullie kleine meid vecht als een tijger.
    Maar denk je ook een beetje aan jezelf?
    Ik blijf verder duimen voor jullie.

10. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.284
    2.236
    113
    Vrouw
    Nederland
    Micchan, rustig aan doen hoor! Denk dat alle spanning er op die manier een beetje uitkwam en dat de trigger het zien was van het bloed afnemen.

Heb zelf ook een keer zoiets gehad. Had een korte (nare) behandeling gehad in het ziekenhuis in mocht in principe zo hup weer naar huis, het ging eigenlijk om iets kleins. Maar door de behandeling gebeurde er toch 'iets' en toen werd ik misselijk en voelde ik mezelf wegglijden. Kon nog net een verpleegkundige aanspreken. Was ook helemaal spierwit, kon niet meer zelf staan en ik hoorde alles wel maar van ver. Bloeddruk was ook bij mij toen extreem laag. Zat toen ook in een erg stressvolle periode (examens gehad, oma overleden met de weken daarvoor ook al de spanning dat ze ging overlijden, zaten in een flinke verbouwing, net nieuwe studie begonnen).
    Arts zei toen ook dat het wss de spanning was die op die manier naar buiten kwam.

Probeer goed je rust te pakken. Dat je nachten onderbroken worden door het kolven heeft ook best impact, overdag rusten moet je ook doen!

Fijn dat het met jullie meisje nog steeds zo goed gaat. Nog even spannend met de drain straks maar ik heb er vertrouwen in.
    Ik denk tussen de bedrijven door best vaak aan jullie en duim dan heel hard dat Misha een blije en gezonde baby wordt en dat alles goed blijft gaan.

11. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Wauw wat een fijne update dat jullie meisje zelf al probeert mee te ademen! En ook al wat minder medicatie..

Ik blijf jullie dappere meisje volgen!

12. Heel veel sterkte!!

13. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Dapper meisje hebben jullie.

En wat de andere ook zeggen denk ook een beetje aan je zelf.

Goed eten en rust nemen als het kan. Even s morgens uit slapen als je dat kunt. Wekker voor het kolven daarna weer even verder slapen. Snap dat je haar elke keer wilt zien. maar mama moet ook een beetje voorzichzelf zorgen. Op krachten komen. '
    En meid met bloedprikken bij je kindje menig moeder kan daar niet tegen echt niet.

En wat doet ze het goed. Jullie wonder.

14. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Heel heel heel veel sterkte! Wat een dapper en sterk meisje is het toch.

15. Anoniempje89

Anoniempje89 Actief lid

24 mrt 2013
    351
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Wat een prachtig filmpje! Heel bijzonder om te zien!
    Pas je goed op jezelf Micchan?!

16. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Hoe is t vandaag gegaan meis? :)

17. Kellebel1987

Kellebel1987 Fanatiek lid

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    Micchan sorry, ik wil je niet de verplichting geven of voelen dat je elke dag wat moet posten! Je hebt wel wat beters aan je hoofd dan ons! Maar omdat je tot nu toe elke dag reageerde schrok ik even!
    Hopelijk voel je je al beter! Knuffel!

18. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Wat een mooie filmpje! Wat doet ze het goed zeg jullie kleine frummeltje! Niet gek dat het jou even zwart voor de ogen werd, het is ook niet niks allemaal! Denk ook aan jezelf!

19. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Wou even laten weten dat er hjier aan jullie gedacht word. Knuffel

20. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.057
    885
    113
    Ik denk ook aan jullie en jullie prachtige kleine meisje!

Deel Deze Pagina