Wat schrikken zeg... gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en heel veel sterkte! Ik hoop dat het allemaal goed gaat.
Micchan, gefeliciteerd met jullie dochter! En heel veel sterkte voor jullie. Ik schrok van je verhaal, jeetje..
Kippenvel.... Gefeliciteerd met de geboorte van jullie mooie en sterke dochter! En heel erg veel sterkte voor jullie allen gewenst!
Ik blijf maar aan jullie denken en hoop zo dat de kleine Misha het gaat redden. Fijn dat je familie meteen naar Oostenrijk gekomen is, hoop dat jij en G. veel steun aan jullie familie hebben Veel sterkte weer meis, vooral voor jullie kleine dochtertje natuurlijk!
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie sterke kleine meid! Misschien heb je het al wel gevonden, maar stukje verder in dit forum is een gedeelte waar premature papa en mama's hun ervaring,zorgen en vragen met elkaar delen. Sterkte voor de komende tijd.
Pfff wat heftig! Gefeliciteerd met jullie dochter! Heel veel sterkte en kracht toegewenst in de aankomende periode.... *gaat nu een kaarsje voor jullie branden *
Allereerst gefeliciteerd met jullie dochtertje! Maar wat moet dat schrikken geweest zijn zeg. Ik hoop dat ze stabiel mag blijven en dat de komende weken maar om mogen vliegen zodat jullie Misha snel mee naar huis mogen nemen. Heel veel sterkte en kracht gewenst!
Lieve Micchan, Had je in het wwjk topic al gefeliciteerd en sterkte gewenst. Hoop dat jullie meisje het, naar de omstandigheden, goed doet en dat ze blijft vechten!
Ik ben ook steeds aan het kijken! Wat een verhaal ook. Hopelijk komt alles goed met jullie lieve meisje!!
Jeetje Micchan. Wat is dat schrikken zeg! Maar wat een vechtertje moet jullie meisje zijn! Heel veel kracht, sterkte en ik duim heel erg mee voor jullie dametje.
Micchan moet de hele tijd aan jullie denken. Heel veel sterkte en kracht toegewenst. Ben heel benieuwd hoe het nu met jullie meisje is. Heel fijn dat je zus gelijk kon komen.
Jeetje Micchan, wat een verhaal! Ik duim met iedereen mee dat alles goed gaat! Gefeliciteerd met jullie meisje.
Ik duim ook mee! Verschrikkelijke ervaring lijkt me.. Je dochter is inderdaad een vechter. Gefeliciteerd met Misha en heel veel sterkte de komende tijd!