Fijn om jullie update te lezen en vooral fijn om te lezen dat jullie meisje stabiel is natuurlijk. Twee weken alweer. Wat ik me ineens afvroeg en daar hoef je ook niet op te antwoorden hoor, of wellicht iemand anders met ervaring; hoe doen jullie dit met geboortekaartjes? Wacht je daar mee? Ben je daar mee bezig? Ik kan me zo voorstellen dat je misschien nog bezig was met kiezen hierin. Er is hier al veel gezegd, maar ook ik denk aan jullie en blijf jullie kracht wensen. Je zit er continu middenin, dat lijkt me zo ongekend heftig.
Wat een heftige tijd voor jullie. En wat zijn jullie alle drie ongelooflijk sterk. Ik blijf aan jullie denken.
Het is ook heel moeilijk om je meisje te zien huilen. Probeer je rust te pakken en mochten jullie echt er doorheen zitten ga dan een keer om en om. Dan houd je het langer vol.
Van mij ook gewoon even een knuffel. Jullie doen het super en Misha is een bikkel! Denk inderdaad ook een beetje aan jezelf, hoe moeilijk dat nu ook is.
Zojuist de update gelezen. Wat fijn te horen dat jullie dochter het zo goed oppakt allemaal. Ik hoop dat jullie snel mogen buidelen.
Micchan heb nog niet gereageerd in het topic maar wel trouw jouw updates gelezen.. wat een vechter hebben jullie.. Kwam deze tegen en moest gelijk aan jullie en misha denken.. Heb niet alle reacties teruggelezen en misschien staat het linkje er wel ergens tussen.. Maar even een positief verhaal om jullie een steuntje te geven http://m.youtube.com/watch?v=TzJMXJPGsYQ liefs kris (en jullie doen het geweldig..Maar denk ook aan jezelf he!?!)
Zoveel respect voor de manier waarop jullie het doen! Ook het feit dat je niet elke dag hier een update post, want dat hoeft ook echt niet! Ik wil je ook een virtuele knuffel geven.
Knuffel ook van uit Groningen meis . sterk meisje hebben jullie . En idd denk ook aan jullie zelf . Ook een dikke knuf voor je zus !!
Lees ook al een tijdje mee maar nog niet gereageerd, omdat ik gewoon niet weet wat ik moet zeggen Wat zullen dit ontzettend intense tijden voor jullie zijn, zeg. Och, ik hoop echt dat het allemaal goed komt voor jullie kleine meisje!! XX