Voor Micchan

Discussie in 'Prematuur' gestart door gitta, 3 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Als je bij gebruikersinstellingen kijkt zie je gewoon altijd al je topics waar je op reageert toch;) of het nu verplaatst is of niet.

2. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Als je er een abbo op hebt wel ;) Maar je kan altijd bij je eigen berichten topics terug vinden.

Micchan... dikke knuffel!!
    Shadixxx...dikke knuffel!
    Misha...zachte kleine mini dikke knuffel!

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja ik heb het idd zo ingesteld dat als ik reageer gelijk een abbo heb;)

4. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Hier ook een abbo....dus wist niet eens dat ie verplaatst was, maar idd wel een beetje flauw.

Maar anyway........Ook hier even een berichtje dat er dagelijks aan jullie wordt gedacht!

5. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Ja ik ook :)

6. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Ik was het topic ook kwijt! Lieve Micchan hopelijk voel jij je weer een beetje ok en heb je wat rust kunnen nemen! Lieve Misha, goed groeien!!!! Dikke knuffel!

7. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    Ook hier brand het kaarsje voor Misha♡

8. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Ook ik denk nog steeds aan jullie. Hopelijk gaat alles goed. Wat is ze toch sterk, jullie mooie meisje!

9. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik hoop dat het goed gaat met de kleine.
    Denk ook aan jullie.

10. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Pfff schrok helemaal dat ik het topic niet meer kon vinden! Dacht dat er iets. Is was...

Denk ook aal jullie. Mijn gelukskaarsje thuis brand ook!

11. angel229

angel229 Niet meer actief

Ook ik was het topic kwijt. Hopelijk gaat het goed met Misha.

12. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Al een tijdje lees ik mee, maar wil je/jullie iig veel sterkte wensen! Jullie zijn kanjers!

13. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

Denk aan jullie! Xx

14. rums

rums Niet meer actief

In gedachten nog steeds bij jullie!

15. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Ook ik was het topic kwijt. Ik hoop dat alles goed gaat. Ik denk veel aan jullie. Dikke knuf

16. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Het gaat helaas helemaal niet goed. Alle hulp die ze geven staat al op de max (zuurstof op 100% en alle medicijnen die bij haar situatie helpen worden al gegeven, iets anders om toe te voegen is er niet meer), dus nu is het afwachten welke weg ze 'kiest' en haar begeleiden bij het bewandelen van die weg, of het nou de weg is die uiteindelijk naar huis toe leidt, of de weg naar een andere wereld..

17. Knuffel, lieffie.. ♥ :( Was hier net aan het kijken of je het ook al op ZP kwijt wilde..

18. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Ach wat moet dat moeilijk zijn :(
    Dikke digiknuf, en de duimen draaien op volle toeren dat toch alles goed komt!
    Sterkte meis, weet verder even niet iets te zeggen :(

19. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Over het verplaatsen van het topic, heb ik inderdaad een PB over gehad en gitta ook. Denk dat het is omdat iemand anders ook een topic plaatste voor alle andere prematuur mama's en dat er toen gedacht werd 'Ho'. Het is ook wel zo dat ik een van zovele ben, maar dat mijn berichtje in WWJK door vele mensen werd opgepikt en er uiteindelijk een topic werd aangemaakt (waar ik overigens nog steeds heel blij mee ben :)). ;)

Wellicht is het ook een aantal weken blijven staan zodat veel mensen het zagen en konden reageren. Degenen die het dan echt terug wilden vinden, zou dat uiteindelijk toch wel lukken (hun eigen berichtengeschiedenis, mijn berichtengeschiedenis, enz.)

Hoop alleen niet dat, als het nu mis gaat, het weer terugkomt in de Lounge en dan vastgepind als belangrijk. Ik vind nu namelijk belangrijk, als ze er niet meer is vind ik dat alleen maar verdrietig en hoef ik niet 24/7 bovenaan de pagina te staan om alle 'Boehoehoes wat verschrikkelijk' in ontvangst te mogen nemen. ;)

Klink waarschijnlijk harder dan ik het bedoel, weet ook niet zo goed wat ik nou eigenlijk allemaal aan het schrijven ben.. Poging tot afleiding, geloof ik.

20. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Ahh lieverd heel veel sterkte en een dikke knuf! Ik blijf duimen dat jullie prachtige vechtertje er bovenop komt!

Liefs,

Deel Deze Pagina