Als je bij gebruikersinstellingen kijkt zie je gewoon altijd al je topics waar je op reageert toch of het nu verplaatst is of niet.
Als je er een abbo op hebt wel Maar je kan altijd bij je eigen berichten topics terug vinden. Micchan... dikke knuffel!! Shadixxx...dikke knuffel! Misha...zachte kleine mini dikke knuffel!
Hier ook een abbo....dus wist niet eens dat ie verplaatst was, maar idd wel een beetje flauw. Maar anyway........Ook hier even een berichtje dat er dagelijks aan jullie wordt gedacht!
Ik was het topic ook kwijt! Lieve Micchan hopelijk voel jij je weer een beetje ok en heb je wat rust kunnen nemen! Lieve Misha, goed groeien!!!! Dikke knuffel!
Ook ik denk nog steeds aan jullie. Hopelijk gaat alles goed. Wat is ze toch sterk, jullie mooie meisje!
Pfff schrok helemaal dat ik het topic niet meer kon vinden! Dacht dat er iets. Is was... Denk ook aal jullie. Mijn gelukskaarsje thuis brand ook!
Het gaat helaas helemaal niet goed. Alle hulp die ze geven staat al op de max (zuurstof op 100% en alle medicijnen die bij haar situatie helpen worden al gegeven, iets anders om toe te voegen is er niet meer), dus nu is het afwachten welke weg ze 'kiest' en haar begeleiden bij het bewandelen van die weg, of het nou de weg is die uiteindelijk naar huis toe leidt, of de weg naar een andere wereld..
Ach wat moet dat moeilijk zijn Dikke digiknuf, en de duimen draaien op volle toeren dat toch alles goed komt! Sterkte meis, weet verder even niet iets te zeggen
Over het verplaatsen van het topic, heb ik inderdaad een PB over gehad en gitta ook. Denk dat het is omdat iemand anders ook een topic plaatste voor alle andere prematuur mama's en dat er toen gedacht werd 'Ho'. Het is ook wel zo dat ik een van zovele ben, maar dat mijn berichtje in WWJK door vele mensen werd opgepikt en er uiteindelijk een topic werd aangemaakt (waar ik overigens nog steeds heel blij mee ben ). Wellicht is het ook een aantal weken blijven staan zodat veel mensen het zagen en konden reageren. Degenen die het dan echt terug wilden vinden, zou dat uiteindelijk toch wel lukken (hun eigen berichtengeschiedenis, mijn berichtengeschiedenis, enz.) Hoop alleen niet dat, als het nu mis gaat, het weer terugkomt in de Lounge en dan vastgepind als belangrijk. Ik vind nu namelijk belangrijk, als ze er niet meer is vind ik dat alleen maar verdrietig en hoef ik niet 24/7 bovenaan de pagina te staan om alle 'Boehoehoes wat verschrikkelijk' in ontvangst te mogen nemen. Klink waarschijnlijk harder dan ik het bedoel, weet ook niet zo goed wat ik nou eigenlijk allemaal aan het schrijven ben.. Poging tot afleiding, geloof ik.
Ahh lieverd heel veel sterkte en een dikke knuf! Ik blijf duimen dat jullie prachtige vechtertje er bovenop komt! Liefs,