Heel erg veel sterkte in deze super onzekere tijd. Ook hier blijf ik heel hard duimen voor jullie kanjer.
Jeetje zeg, heel veel sterkte en een dikke knuffel. Maar heeft ze een infectie oid dat het plotseling zo slecht gaat? Dat je afleiding zoekt en over bepaalde dingen na gaat denken is niet meer dan logisch hoor, heb ik tenminste ook gehad toen de zwangerschap van mijn dochter verkeerd af dreigde te lopen, zat zelfs al met monuta aan de telefoon , gelukkig bleek dat allemaal voor niets te zijn en ik duim voor jullie dat Misha over een paar maanden gewoon lekker mee naar huis mag!
Joh, het is ook gewoon krom. Er mogen dan misschien meer meiden zijn die hetzelfde meemaken, maar jouw berichten worden inderdaad makkelijker opgepikt omdat je ook daar actief bent. Er is eerder een topic geweest wat ZP misschien had kunnen verplaatsen naar een subforum voor kinderen van een bepaalde leeftijd, maar wat (gelukkig!!!) heel lang vastgepind heeft gestaan. Lijkt mij alleen maar mooi dat ook mensen die hier niets mee te maken hebben, mee kunnen leven en er bij stil kunnen staan. Als ZP dat niet wil, hadden ze het überhaupt niet moeten laten staan. Vind het nu een beetje overkomen als 'Nou, nu is het wel weer klaar. Het gaat goed, niet zo belangrijk meer, we stoppen 'm weg.'. En inderdaad, wat jij zegt en.. nouja, je weet het verder ook wel ♥ Welke regels ZP er op na houdt, doet er nu ook helemaal niet toe. Je hebt wel iets anders aan je hoofd nu.. Ik hoop zó dat deze nacht vol zal zitten met positieve verrassingen..
Shaddixxx, jammer dat ik je bericht niet kan liken want had het graag gedaan. Van die regels hier snap ik na al die jaren nog niets. Ligt denk aan het humeur vd mods? Ik schrok in elk geval toen dit topic niet meer in de lounge stond en denk vele met mij. Maar weet dat er een hoop mensen hier duimen voor je nichtje!
Ach dat verplaatsen laten we nu maar even.... we kunnen beter allemaal onze positieve energie naar kleine Misha sturen... kom op dapper meisje, je bent al zo ver gekomen...... Sterkte Micchan en man en Shaddixx...... denk aan jullie
Mee eens.. Alle energie en positieve gedachten daarheen, alle kaarsjes aan en hopen, hopen, hopen dat het goedkomt!
Wat verschrikkelijk dat het nu zo slecht gaat! Jullie waren al niet uit mijn gedachten, maar dit.. Hoop dat het een dal is waaruit ze weer weet op te krabbelen en dat ze ergens in dat kleine lijfje nog kracht over heeft na 3 weken 'vechten'. Kom op kleine Misha! Heel veel sterkte!
Sterkte. Wat een wisseling van situatie opeens. Niet ongewoon overigens bij prematuren. Feit is nu eenmaal dat de wetenschap ook nog niet alles weet en het vaak ook een kwestie is van afwachten en een beetje geluk. Ik duim en hoop voor jullie. Als ik naar haar foto's kijk zie ik een heel mooi en vooral sterk meisje. Ze knokt heel hard, en daar mag je hoe dan ook trots op zijn!
Je laatste zin zijn mooie woorden, helemaal mee eens! Wat de verplaatsing betreft, iedereen die wilt lezen vindt het topic wel. Bij mij komt ie in elk geval iedere dag in het rijtje staan bij de gebruikersinstellingen. Het is zo onbelangrijk om ons daar nog druk over te maken of het daar nog over te hebben.
Veel sterkte. Ik heb een tijdje meegelezen. Ik hoop dat jullie meid snel weer opknapt... Duimen draaien
Ja, daar waren we het al over eens, maar top dat je het ook op deze pagina nog een keer omhoog haalt! Micchan en ik hebben het al persoonlijk besproken, in dit topic hoeven er geen woorden meer een vuil gemaakt te worden. Zou ook erg fijn zijn als die 2 berichtjes, die geplaatst werden uit pure frustratie en stress door de hele situatie van momenteel, niet meer gequote worden, alleen maar om te zeggen 'dat we het daar niet meer over hoeven hebben'.
Ook wij blijven aan jullie denken. Heel veel sterkte. Kaarsje brandt iedere dag. Lieve Misha vecht meisje vecht. Je kunt niet gemist worden je papa en mama houden zoveel van je, en ook de rest van de familie. Vecht meisje vecht. Dikke diggi knuf
Kaarsje brandt hier nog steeds voor jullie meisje!! Hoop dat jullie een goede nacht hebben gehad! Dikke knuffel <3
Wat een k-bericht, Micchan. Je staat erbij en je kan niets doen, wat een machteloosheid. Al die weken al en nu helemaal. Je bent in niemandsland, los van de rest van de wereld. Ik kan alleen maar samen met jullie hopen op een wonder, en dat doe ik ook. Sterkte.
Heb het topic weer gevonden. Heel veel sterkte, Mischa heeft bewezen een vechtertje te zijn, hopelijk laat ze dat nu ook weer zien. Denk aan jullie.