Kom op Misha.. We gunnen jou zo een gelukkig en gezond leven samen met je papa en mama.. Mijn duimen draaien.
Mijn duimen blijven draaien en iedere avond brand ik een kaarsje. Je moet het gewoon halen; jouw papa en mama hebben nog heel veel tijd met jou door te brengen. Dikke knuffel voor jullie! <3
Jeetje wat schrikken dat de situatie zo verslechterd is... Ik hoop dat er vannacht een positieve verandering is opgetreden. Dikke knuffel!!
Och meissie toch! Wat verschrikkelijk rot! En natuurlijk wil je niet op die manier boven aan een topic staan...ik heb een deal....wanneer alles super goed gaat en de kleine meid mee naar huis gaat pinnen we je weer bovenaan in het Topic vast...dan mag je alle felicitaties in ontvangst nemen en eindelijk vol genieten! Voor nu een hele dikke knuffel! Die kleine meid van jullie is zo'n vechtertje! Kom op Misha!! wij duimen allemaal ontzettend hard voor jullie.
Mijn duimen draaien overuren.. Ik hoop zo dat kleine Misha sterk is zoals ze al eerder heeft laten zien.. Lekker mee naar huis met papa en mama!
Wat rot dat het slecht gaat met jullie vechtertje Mischa, blijf vechten kleine meid! Heel veel sterkte en ook hier wordt veel aan jullie gedacht!
Ook hier wordt aan jullie gedacht! En ik hoop met heel mijn hart dat het terug de goede kant opgaat met jullie sterke meid!
Ik moest even zoeken.... Maar wat een vervelend nieuws! Hier gaat een kaars aan. Hopelijk blijft de kleine meid vechten en mag ze over een paar maandjes naar huis. Heel veel sterkte voor iedereen in deze onzekere tijd!
Vanuit deze kant ook heel veel positieve gedachtes en energie toegewenst! Jullie mogen in ieder geval nu al trots zijn op dit kleine meisje, het is een klein vechtertje!