Ach nee, wat een naar bericht. Het leek juist zo goed te gaan. Ik hoop dat ze de kracht blijft vinden om bij jullie te blijven. Heel veel sterkte, wat zal dit moeilijk zijn...
Heel veel sterkte... Kan het plaatsen van de drain toch te zwaar geweest zijn? Hoop dat ze de weg van huis gaat en niet de weg naar een andere plek. En laat het op je afkomen meid. En bij twijfel doen hoor.
ojee wat een nare update, hoop dat ze de juiste weg kiest/ kan kiezen en dat ze over een poosje gewoon met jullie mee naar huis kan gaan. Ik duim voor jullie kleine meisje!
Heb het hele topic doorgelezen en pfoe... ik duim met iedereen mee dat jullie Misha er weer bovenop komt! Wat een prachtig sterk meisje en wat zijn jullie liefdevolle, dappere ouders!
Ha gevonden maar de update is helaas wat minder, hoop dat ze de weg naar huis vindt...heel veel sterkte!
Als eerste hoop ik dat je meisje de huis naar weg kiest! Ik bid dan ook voor jullie. Over het verplaatsten heeft te maken met mijn bericht in de lounge die werd verplaats werd omdat er het er daar niet thuis hoorde, ik heb toen kenbaar gemaakt dat juist ook de andere dames en hart onder de riem wil stoppen die in gelijkaardig situatie zitten( had eigenlijk gewild dat mijn bericht terug gezet werd en de is toen echter gekozen ook om dit topic te verplaatsen naar de prematuren sub form..... maar waar het ook staat er leven veel mensen mee en hopelijk geeft dat kracht in deze tijd van onzekerheid