Ah nee heel veel sterkte en ik hoop echt dat mischa nog maals kan laten zien dat ze een vechter is en de weg naar huis blijft bewandelen. Dikke knuf
Ik lees net de update. Wat een moeilijke situatie is het ook om midden in te zitten! Heel veel sterkte en ik duim heel hard voor jullie meisje en blijf aan jullie denken. Ik snap trouwens heel goed dat je er zo over denkt hoor, over het vastpinnen van het topic mocht het echt fout gaan (maar daar gaan we NIET vanuit hoor!!) Dikke knuffel voor jullie!! (heb trouwens de foto's bekeken en wat een mooi meisje is het toch!)
Ook hier draaien mijn duimen voor jullie kleine meid! Kom op lieverd je bent zo sterk, hopelijk ook deze keer! En zp moet je je niet druk om maken meid, we weten je toch wel te vinden!
Och gossie Micchan...Ik kijk zo nu en dan weer even voor een update. Ben te nieuwsgierig. Maar gossie... Zal hier ook een kaarsje branden voor jullie kleine meid! En m'n duimen draaien overuren. Sterkte!!
Heel veel sterkte en hoop dat jullie meisje het pad naar huis kiest... Ga gelijk een kaarsje aansteken
Ook ik was het topic kwijt, en wat een naar nieuws zeg Heel veel sterkte! Ze is een vechter, dat heeft ze keer op keer bewezen.
Wat een naar bericht! vanuit hier wil ik jullie heel veel sterkte wensen en ik duim heel hard dat het allemaal (snel) goedkomt met jullie meisje! ze is sterk, dat heeft ze al laten zien! Vanavond brand ik een kaarsje voor je kleine meid.
Wat een nare update! Ik hoop met jullie mee en hoop dat jullie meisje flink wat krachten heeft gekregen in de twee weken dat ze nu oud is. Kom op Misha je kunt het, meis! Sterkte!
Heel veel sterkte!! Ik hoop dat Micha de kracht heeft om door te vechten. Ik wens jullie heel veel liefs en sterkte! Ik hoop snel op een positieve update!