Gefeliciteerd met je dochtertje, wat zal je toch geschrokken zijn . Ik wens jou en je familie heel veel sterkte en kracht toe. Liefs colour
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Misha. Wat een verhaal. Wil jullie veel sterkte wensen. Een dikke knuffel voor jullie kleine vechter!
Gefeliciteerd met je dochter! Wat een heftig verhaal. Dat ze mag snel mag groeien en over ene tijdje mee naar huis mag!
Jeetje ik schrik van het verhaal. Lieve Micchan, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Heel veel sterkte de komende tijd. Hopelijk is ze sterk en dieet ze het goed. Ik denk aan jullie!
Beste Micchan, ook hier in dit topic heel erg veel sterkte toegewenst voor de komende tijd. Gefeliciteerd met jullie dochter ik wens veel steun en sterkte toe voor jullie de komende tijd.
Lieve Micchan, Gefeliciteerd met de geboorte van Misha! Wat een schrik! Ben er een beetje stil van, dit is niet de droom waar je op hoopt als je zwanger bent. En dan ook nog eens zo ver van Nederland (althans zo zal het nu vast voelen) Ik wens je heel veel sterkte en ik hoop dat jullie ondanks alles ook de kleine mooie momenten kunnen koesteren.
Micchan, gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje! Heel veel sterkte voor de komende tijd. Ik duim dat ze goed door de komende periode komt..
Wat een heftig begin van het nieuwe jaar! Gefeliciteerd met jullie dochtertje en ik wens jullie veel sterkte en kracht toe voor de komende periode.
Micchan, gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje! Heel veel sterkte voor de komende tijd. Ik zal heel hard voor jullie duimen!!
Micchan ik moet alsmaar aan jullie denken. Ik wil jullie veel sterkte wensen en duim dat jullie dame er boven op komt. Liefs Ook shaddix en andere familie sterkte!
Ik schrok me rot toen ik het hoorde!! Maar wil jullie nu ook heel veel sterkte wensen! Hoop dat alles goed blijft gaan! *knuf*
Jee wat moet dat schrikken zijn geweest! Ik hoop echt dat jullie meisje gezond is en het helemaal goedkomt. Heel veel sterkte en geluk met Misha gewenst
Jeetje wat een verhaal, traumatisch zal dat geweest zijn. Veel sterkte en ook ik duim dat alles goed mag komen!
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie meid,en heel veel sterkte en kracht toegewenst de komende tijd!