Gecondoleerd met het verlies van je prachtige dochter Micha. Ook voor je man en je zus natuurlijk! Wat een onmens groot verlies. Ik wens jullie heel veel sterkte en kracht de komende tijd! Hoe kan het nou? Het ging zo goed! Ze is zo sterk. Het is zo oneerlijk. Ik ben er even stil van! Rust zacht meisje!
Neeeeej... Ik weet even niet wat ik moet zeggen.. Sterkte voor jullie allemaal is het enige wat ik kan bedenken...
Gecondoleerd met het verlies van jullie lieve meisje. Wat een verdrietig bericht kippenvel. Heel veel sterkte voor jullie en ook voor shaddix.
Heel veel sterkte voor jullie lieve Micchan, G en familie! Gecondoleerd met het verlies van jullie vechtertje.
Gecondoleerd met jullie meisje. Je was de eerste van ons 'gk groepje' die een kindje mocht krijgen en nu moeten jullie alweer afscheid nemen. Het is niet eerlijk. Bij mij rollen de tranen al over mijn wangen, kan me niet voorstellen hoe het voor jullie moet zijn. Veel sterkte.
Neee! Gecondoleerd met dit grote verlies, jullie mooie sterk meisje. Veel sterkte in deze moeilijke tijd.
Wat vreselijk voor jullie, heel veel sterkte Misha dappere meid, rust zacht. Shaddix ook een dikke knuffel ...
Hier een stille meelezer. Ik wil je even heeel veel sterkte wensen zit hier met een brok in m'n keel. Ik wens dit niemand toe. Wat oneerlijk. Ze was prachtig.
Lieve Micchan, Gecondoleerd met jullie lieve, mooie meisje... echt zo oneerlijk dit! Ook bij mij rollen de tranen over mijn wangen... Lieve Misha, rust zacht! *Dikke knuffel*
Wat afschuwelijk lieve Micchan Heel erg veel sterkte en gecondoleerd met het verlies van jullie prachtige meisje...