Wat een vreselijk verdrietig nieuws Gecondoleerd met het verlies van jullie prachtige en sterke vechtertje Mischa.
Wat verschrikkelijk... ik heb hier geen woorden voor Gecondoleerd en heel veel sterkte met het verlies van jullie mooie dochter.
Lieve micchan, G, shaddix en familie wat een onverwachts en verdrietig nieuws. Gecondoleerd en heel veel sterkte komende periode.
Wat een groot verlies voor jullie. Ik heb er geen woorden voor, ik vind het zo erg. Gecondoleerd en heel erg veel sterkte. Wat is dit oneerlijk zeg.
Er zijn geen woorden voor jullie verlies. Jullie kleine meisje was een vechtertje, die er alles aan heeft gedaan om zo lang mogelijk bij jullie te mogen zijn. Ik wil je heel veel sterkte wensen met dit enorme verlies. Hopelijk kun je met steun van vrienden en familie het op een dag een plekje geven. Jullie mooie meisje kijkt nu van boven naar jullie toe, en zal in je hart en gedachtes er altijd zijn.
An angel in the book of life wrote down an infants birth, and mentioned as she closed the book... To beautiful for earth. Wat een verschrikkelijk nieuws. Voor jou, je vriend en jullie familie heel veel sterkte met het verlies van jullie dochtertje.
Wat een verschrikkelijk nieuws. Gecontroleerd en heel veel sterkte de komende tijd, alhoewel hier eigenlijk geen woorden voor zijn.
Och nee, Micchan. Wat afschuwelijk voor jullie en jullie kleintje. Ik had zo gehoopt op een groot wonder, maar hoop is niet soms niet genoeg. En dat is onbeschrijflijk verdrietig. Heel veel sterkte, samen. En ook voor je familie.