Neeee! Het is niet eerlijk! Met tranen in mijn ogen las ik jouw berichtje dat jullie dappere kleine meisje is heengegaan. Ik weet nu even niet wat ik moet zeggen. Veel sterkte lieve Micchan & familie
Heel veel sterkte lieve micchan uiteraard ook voor jou lieve vriend en je familie! Verder weet ik niet wat ik je moet zeggen. Ik denk aan je. Vanavond brand ik een kaarsje, en denk aan jullie allemaal. Veel liefs, en een knuffel xx
Dit nieuws had ik niet willen lezen ze heeft zo hard gevochten voor d'r leventje niet eerlijk. Heel erg veel sterkte lieve Micchan en familie! Hopelijk vinden jullie kracht bij elkaar, hele dikke digitale knuffel meis. Je weet ons te vinden als je wilt praten.
In stilte heb ik steeds meegelezen. Gehoopt dat jullie bikkeltje het zou redden. Vreselijk om te lezen dat ze haar strijd heeft moeten opgeven, dat stoere, sterke grietje. Tranen in m'n ogen.. Ik wens jullie heel veel sterkte. Lief klein meisje, wat was je dapper..
Jeetje, hier schrik ik van! Mischa, je hebt gevochten, en papa en mama, we denken aan jullie! De kaarsjes blijven branden. Heel veel sterkte de komende tijd
Ik heb een paar van de laatste foto's in het album gezet.. Alvast een 'waarschuwing' dat ze op de foto waarop ze weer in de couveuse ligt, niet meer leeft.. Aangezien sommige mensen daar aanstoot aan nemen..
Weer tranen.. Hoe onvoorstelbaar veel pijn en verdriet moet dit jullie dan wel niet doen. Zo'n prachtig klein meisje..
Nee.. Wat verschrikkelijk. Weet niet xo goed wat ik moet zeggen, het verlies van een kindje is te erg voor woorden. Ontzettend veel kracht en sterkte toegewenst!