What Makes A Mother I thought of you and closed my eyes And prayed to God today, I asked, "What makes a Mother?" And I know I heard Him say: A Mother has a baby, This we know is true But, God, can you be a mother When your baby's not with you? Yes, you can, he replied With confidence in His voice, I give many women babies, When they leave it is not their choice. Some I send for a lifetime, And others for the day, And some I send to feel your womb, But there's no need to stay. I just don't understand this God, I want my baby here! He took a breath,and cleared His throat, And then I saw a tear. I wish I could show you, What your child is doing here... If you could see your babygirl smile With other children and say, "We go to earth to learn our lessons of love and life and fear, but My mommy loved me so much I got to come straight here!" I feel so lucky to have a Mom who had so much love for me, I learned my lessons very quickly, My Mommy set me free. I miss my Mommy oh so much But I visit her each day. When she goes to sleep, On her pillow is where I lay. I stroke her hair and kiss her cheek, And whisper in her ear, "Mommy, Please don't be sad today, I'm your baby and I am here" So you see my dear sweet one, Your little girl's is okay. Your baby is here in My home, And this is where she'll stay. She'll wait for you with Me, Until your lessons there are through, And on the day that you come home, she'll be at the gates waiting for you So now you seewhat makes a Mother, It's the feeling in your heart, It's the love you had so much of Right from the very start. Heel veel sterkte met dit inmense verdriet. Nog 2 sites waar je misschien wat aan hebt: Hart Van Hout - Liefdevolle grafkistjes voor prematuur en voldragen baby's, urnen, harten en herinneringen van hout Make a Memory | Een blijvende herinnering
Ik zag net op Facebook iemand die ik ken van zp reageren op een foto. Toen zag ik dat het een foto van die mooie, kleine, sterke Misha was. Wat oneerlijk dat jullie meisje de strijd niet heeft kunnen winnen. Ik wens jullie en je familie alle sterkte toe met dit grote verlies.
Ik las het net in je handtekening Micchan ( was het topic al kwijt), wat ben ik verschoten zeg!! Heel erg gecondoleerd met dit grote verlies. Wat kan Misha trots op jullie zijn en jullie op haar! Hele hele dikke knuffel en ik leef echt met jullie mee!
gecondoleerd met het verlies van jullie kleine meisje! heel veel sterkte in deze verschrikkelijke periode...
Lieve micchan en partner, Heel veel sterkte... Wat afschuwelijk... Jullie misha zal nooit vergeten worden..
gecondoleerd met jullie verlies. Heel veel sterkte de aankomende tijd. Ik vind het heel erg dat dit is gebeurd.
Wat verschrikkelijk. Gecondoleerd met het verlies van jullie meisje. Heel veel sterkte! Uiteraard Shadixxx, jij ook veel sterkte met het verlies van jullie nichtje.
Micchan meid, ontzettend veel sterkte met het verlies van jullie kleine schatje....ik vind het zo erg.
wat ben jij sterk! dit even als eerste ik las een berichtje via facebook, en kreeg de kriebels, omdat onze dochter ook met 26 weken is geboren groei 24 weekjes, ik was eerlijk gezegd benieuwd waaraan jullie meisje is overleden, en ben gaan lezen , wat een kut periode! de ups de downs , ook wij kennen ze helaas, oef sommige verplegers! onze nienke heeft er 6 maanden gelegen sommige verplegers kon ik het bloed van drinken! wat die op zo een afdeling doen ? maar daar heb jij helemaal niks aan , nu De Ductus was overigens niet een hele grote ingreep, (las daar ook iets over namelijk ) ach en ook daar heb je nu helemaal geen ruk meer aan.. Het enigste wat ik je nu kan zeggen is , wees sterk, praat, lach , huil en neem afscheid voor eventjes, want weerzien zal komen , wat een prachtig mooi meisje dat ook nog even gezegd te hebben want jeejte zat echt naar de foto's te kijken met een glimlach op me gezicht prachtig! Sterkte!
Sorry, ik heb je net een krabbel gestuurd omdat ik in een ander topic je onderschrift voorbij zag komen. Heel veel sterkte de aankomende tijd.
Lieve micchan, G en familie Gecondoleerd met het verlies van jullie mooie meisje. Misha heeft zo hard gevochten, maar deze oneerlijke strijd kon zij niet meer winnen. Ze heeft jullie papa en mama gemaakt en ze weet hoeveel jullie van haar houden. Dat is voor altijd. Heel veel sterkte, ik denk aan jullie
Gisteren hadden ze een röntgen gemaakt en daarop was te zien dat de ductus nu toch eindelijk gesloten was.. De laatste mijlpaal die ze heeft bereikt door keihard te vechten.. Ze had al vanaf het begin problemen met haar bloeddruk en de circulatie is dus steeds slechter geworden.. Uiteindelijk werden haar nieren niet meer genoeg doorbloed om te kunnen werken en ze kon dus niet meer plassen.. Al dat vocht hoopte zich dus meer en meer op in haar lichaampje (is ook wel te zien op de foto's denk ik) en kwam ook in haar longen te zitten.. Maar niet echt letterlijk erin, want dat hadden ze nog uit kunnen zuigen, maar tussen het weefsel en dat konden ze niet weghalen.. Dus het maximale volume in haar longen werd steeds minder, ze kreeg ook 100% zuurstof toegediend maar op de monitor was te zien dat ze eigenlijk maar zo'n 47% had.. Ik denk ook wel dat de rest van de organen ook langzaam steeds meer verdrukt werden.. Mja, dan is het snel voorbij.. Gelukkig heeft ze tot het einde pijnstilling en slaapmiddel gehad, ze heeft geen pijn gehad bij het gaan, dat is voor ons heel belangrijk ook..
Nee geeft niet <3 Voel me alleen altijd schuldig dat ik niet terugschrijf, dus heb hiermee geprobeerd de grootste stroom tegen te houden, haha..