Ik kan me niet voorstellen hoe dit moet zijn voor jullie.. Alle opkomende woorden lijken ook niet geschikt eigenlijk.. Rest mij alleen nog maar te zeggen; Enorm veel sterkte en kracht om dit enorme verlies te verwerken...
ooohh Micchan.. Zo gehoopt om iets anders te kunnen lezen over jullie prachtige dochter.. Veel sterkte
wat verdrietig dat ze het niet heeft kunnen halen. Heel veel sterkte met het verlies van jullie kleine meisje.
wat erg... ik ben er stil van en weet niets om te zeggen, hier zijn geen woorden voor.. een hele dikke knuffel voor jou en je familie xx
Ik zag in een ander topic je onderschrift en kreeg meteen een brok in de keel en een verschrikkelijk gevoel. En dan ben ik maar een buitenstaander Gecondoleerd met het verlies van jullie moedige meisje...
Gecondoleerd... Ontzettend veel sterkte en kracht toegewenst. Ook voor G. en je zus en familie! Ik hoop dat jullie het snel een plekje kunnen geven....
Och nee... Ik dacht, eens kijken hoe het gaat, lees ik dit!! Tranen in mijn ogen... Gecondoleerd en heel erg veel sterkte!
Wat een verdriet.. Gecondoleerd.. Denk je een beetje om jezelf? Neem de tijd die je nodig hebt, verdriet voelen is soms beter dan stoer zijn.. Heel veel sterkte!
ook ik las je onderschrift, wat moet ik zeggen? alles wat ik zeg zijn woorden te kort.... Heel veel sterkte!
Jeetje schrik me een hoedje. Gecondoleerd met het verlies van jullie vechtertje. Heel veel sterkte voor jullie! Rust zacht moedige kleine meid...