Ik zag net ineens je onderschrift onder een reactie in een ander topic... Pff, brok in m'n keel en tranen in m'n ogen. Ik weet ook écht even niet wat ik moet zeggen... Gecondoleerd en heel veel sterkte!
Heel veel sterkte toegewenst! Weet dat er ooit een tijd komt, dat je je dochtertje weer in de "andere wereld" gaat knuffelen.
Ik zag ook je onderschrift in een ander topic voordat ik deze had bijgelezen.. Hier ook tranen in mijn ogen.. Gecondoleerd en heel veel sterkte.. Geen woorden voor, wat heeft ze gevochten jullie meisje.. En wat een prachtige gedichten komen er hier voorbij..
Ik zie het nu pas. Wat een verdriet. Gecondoleerd met Misha, prachtig sterretje aan de hemel. Sterkte de komende tijd voor jullie en de familie. Liefs
Wat een verdrietig bericht lees ik nu.... Heel, heel veel sterkte voor jullie allemaal, rust zacht kleine Mischa. Liefs,
Ik schrok van je onderschrift. Al die dagen stil meegelezen.. kippevel & een brok in mn keel! heel veel sterkte!
Wat een verschrikkelijk bericht. Waarom nou? Heel veel sterkte met het verlies van jullie dochtertje. Ze is nu op een plek waar ze het goed heeft. Maar het gemis zal groot zijn.
Hartverscheurend bericht Ontzettend veel sterkte met het verlies van jullie dappere meisje Misha! Ik ben er stil van .... *Knuffel*