Heel veel sterkte en gecondoleerd met het verlies van jullie kleine,dappere en mooie meisje! Knuffel! Ben er stil van...
Jeetje! Ik was even afgeleid thuis door ziekte maar dat valt in het niets met dit bericht! Gecondoleerd en ontzettend veel sterkte toegewenst!
Oh lieve meis, wat een verdriet Je zit waarschijnlijk niet op advies van mij te wachten, maar ik wil je vertellen dat wij onze dochter* tot het laatste moment bij ons hebben gehouden en daar geen éen seconde spijt van hebben. Terwijl ik totaal niet wist of ik dat wel wilde, durfde en kon. Heel veel sterkte
Lieve Micchan & Micchanman, Woorden schieten te kort voor dit grote verlies. Zo ineens was ze er, ongelofelijk sterk en dit bericht zag ik niet aankomen. Wil jullie veel kracht en sterkte toewensen! Ze was zo mooi, zo mooi, ze had nog mooier kunnen worden, maar ze kon het niet.... Lieve Misha, lief klein poppetje, rust zacht.
Hier een stille meelezer.. Wat een ongelofelijk groot verlies en ondenkbaar veel verdriet.. Heel veel sterkte met het verlies van jullie prachtige, sterke en dappere meisje.. Heel veel sterkte samen..
Wat verdrietig dat jullie meisje niet bij jullie kon blijven. Gecondoleerd met dit grote verlies. Heel veel sterkte gewenst voor jou en je man en Shadixx en verdere familie.
Heb het topic altijd mee gelezen, en lees het verdrietige bericht dat jullie dochter helaas van jullie heen is gegaan. Wil jou en je man dan ook heel veel sterkte en kracht wensen
Ach.. Ik lees steeds stilletjes mee en zie nu dat ze heen gegaan is, jullie prschtig kleine meisje. wat verschrikkelijk Heel veel sterkte!