Tranen voor lieve kleine Misha... Ik ben er even helemaal stil van. Heel erg veel sterkte voor jou en je familie!!!
De tranen stromen over mijn wangen! Die dappere, sterke kleine Misha heeft helaas haar strijd verloren, maar wat een leeuwin is ze! Zo sterk! Die kracht heeft ze vast van haar mama gekregen! Heel veel sterkte met dit grote verlies! Het was een prachtig meisje! En de foto's zijn in mijn ogen ECHT niet aanstootgevend! Ze zijn prachtig! Heel veel kracht toegewenst!
Jeetje.. Hier heb ik geen woorden voor.. Gecondoleerd en heel veel sterkte met het verlies van jullie lieve, mooie dochtertje.
Tot dusver een stille meelezer maar kan nu niet anders dan reageren. Ontzettend veel sterkte toegewenst met het verlies van jullie prachtig mooie en ontzettend sterke meisje!
Geen woorden voor,helemaal in tranen voor iemand die ik niet eens ken Een meisje zo klein,die moest vechten voor haar leven...het is goed zo...rust zacht kleine meid! ღ Heel veel sterkte voor papa,mama en de rest van de familie!
Jeetje, wat een ontzettend slecht bericht. Ik heb er geen woorden voor.. Ik wil jullie ongelofelijk veel sterkte en kracht wensen met het enorme verlies van jullie dappere meisje.
Micchan heb je vandaag je meisje toch nog gezien of heb je het niet gedaan? Hele dikke knuffel voor je. Denk aan jullie.
Ooh lieve lieve meid en partner, ben een paar dagen niet op het forum geweest en lees nu dit afschuwelijke nieuws. Ik kan geen woorden vinden die nu op z'n plek zijn. Heeel heel veel sterkte en kracht. Dikke knuffel!
Lieve Misha, wat was je mooi en sterk! Je hebt dapper gevochten, lief klein meisje. Rust nu maar zacht.... Lieve Micchan en man, wat een groot verdriet. Jullie meisje is er niet meer. Gecondoleerd en heel veel kracht toegewenst.