Ik zie dit nu pas. Was het topic kwijt... Wat erg. Geen woorden voor. Het was een sterk en dapper meisje. Net als jullie. Gecondoleerd en heel veel sterkte!
Wil jullie condoleren met het verlies van jullie lieve dochtertje. Hoe je schreef vanaf de geboorte en de periode erna in het ziekenhuis, geeft voor mij aan wat voor intens lieve moeder je bent! Veel sterkte samen.
Ik las je onderschrift in een ander topic, ben geschrokken hiervan! Ik had eerlijk gezegd wel goede hoop dat ze goed door deze periode heen zou komen..... Ik had al een krabbel bij je foto gezet voordat ik je eerste berichtje had gelezen, sorry daarvoor. Ik wil jou en je familie heel veel sterkte wensen voor de komende tijd! Hopelijk ben je snel van je kwalen af! En doe wat goed voelt, hopelijk kunnen jullie nog bijv. hand- of voetafdrukjes maken ter herinnering (misschien hebben jullie dat al gedaan maar dit is het eerste wat opkwam in mijn hoofd) Knuffel!
Gecondoleerd, ik lees net je onderschrift in een ander topic. Ik vind het zo erg voor jullie heel veel sterkte!
Heel veel sterkte....vreselijk! Jullie prachtige meisje mocht helaas niet bij jullie blijven...zo oneerlijk!
Heel veel sterkte in deze vreselijke tijd! Mooi hoe je zegt dat jullie ooit weer samen zullen zijn. Hou je daar goed aan vast.
Knuffel voor jou Micchan! Je zit nog steeds vaak in mijn gedachten... Hopelijk gaat het een beetje met jullie en kunnen jullie het verlies binnenkort een plaats gaan geven.
Ook ik las pas net je onderschrift.. verschrikkelijk.. Heel veel sterkte toegewenst voor jullie. Misha* was een dapper klein vechtertje!
Lieve Micchan, hoewel ik eerder wel meeschreef in dit topic, ben ik tijdelijk even afgehaakt na het plosteling overlijden van iemand in mijn omgeving werd het me wat teveel om mee te leven in dit topic (ook omdat ik helaas van heel dichtbij weet hoe het ineens van stabiel, mis kan gaan met premature kindjes). Maar nu dacht ik, even kijken hoe het gaat...en ik lees het vreselijke nieuws dat jullie dochtertje is overleden. Heel veel sterkte, ik zou me geen raad weten in jullie situatie en gillend gek worden/ HEEL boos zijn en verdrietig. Het spijt me voor jullie.. Liefs
Lieve Micchan, Ik lees elke dag hier maar was te druk afgelopen dagen met mijn bruiloft. En ik dacht dus echt dat alles goed ging dat ik daarom minder keek..Ik vind het zó afschuwelijk dat jullie mooie meisje is overleden. Ik kan wel blijven zeggen hoe erg het is,en dat kan iedereen blijven zeggen maar daar gaat jullie pijn niet mee over. Rust zacht lieve Misha.