Had het ook zeker niet over alle reacties, er zaten zeker goedbedoelde lieve reacties in. Alleen als je alles ineenkeer terug leest zul je merken dat er een negatief kantje aan hing en dat voelde voor mij heel onprettig.. En dan is dit mijn topic niet eens! @Newbie123 hopelijk zijn die vlagen misselijkheid voor een goed doel!! Ik duim voor je mee op hopelijk 2 dikke strepen op de test wanneer je er klaar voor bent te testen!!
@Newbie123 Hé meis, ik was benieuwd of je nog getest had? Hadden je eetbuiten inderdaad met een bevruchting te maken?
Even terugkomend op iets van een tijdje terug (lees het nu pas), maar jouw waardes zijn ng/l, die van Freia nmol/l. Dus die kun je idd niet met elkaar vergelijken! Hopelijk heb je inmiddels een mooie positieve test!
Ik had in de zwangerschap in de ochtend zin in borrelhapjes uit de flyer. En worst met mayonaise maar ik had toen al wel een positieve test in handen
Pfff tenenkrommend dit topic, ik heb echt een naar gevoel van de manier waarop hier gereageerd wordt; belerend, controlerend, verwijtend. En dat allemaal op een ludiek bedoeld bericht. Ik vind het knap van jou @Newbie123 dat je zo netjes bent gebleven en niet gewoon je account hebt opgezegd. Na het lezen van de posts krijg ik het gevoel dat jullie denken dat TS dit allemaal maar verzint of zo; ze vraagt toch niet om een analyse van haar bloedwaarden, of om een advies over haar medicijnen. Daar heeft ze een dokter voor! En de gezondheidszorg in België is niet zoals in Nederland, net als de meetwaarden by the way... @TS, succes met zwanger worden! Hopelijk heb je snel een positieve test in handen. En ja je mág dingen voelen en je mág bezig zijn met het feit dat je in een hele bijzondere en spannende fase zit
@Fluss1984 Zo ludiek was het niet, hoor. En is het niet raar dat TS hier niet meer even komt vertellen hoe dit allemaal is afgelopen? Ik ben namelijk oprecht benieuwd of ze ons allemaal kan verrassen
Dan zou ik het eerste bericht nog maar eens doorlezen want daar werd toch echt een grap in gemaakt. Bovendien zou ik ook niet meer komen reageren als ik zo werd afgezeken
Dat lijkt me ook een beter idee. Ik zou niet meer reageren als ik TS was, @Fluss1984 vind t inderdaad heel verrassend hoe beheerst ze nog heeft gereageerd.
Welke grap precies? Oprechte vraag! Als dit echt allemaal ludiek bedoeld was van iemand die weet dat je niet kunt voelen of er een bevruchting is geweest, dan heb ik inderdaad met een verkeerde bril op gereageerd, waarvoor dan sorry. Als jullie me een beetje kennen na al die jaren weten jullie toch wel dat ik geen pester ben? Ik las het echt als iemand die hier vroeg of je aan de hand van een snaaibui kunt aflezen of er een bevruchting heeft plaatsgevonden.
Het is beter niet meer te reageren, denk dat weinig dit draadje nog beter kan maken. Laten we met deze post een eind maken aan dit topic en laten we @Beheer hun werk doen.
Ff haar geschiedenis gechecked, maar ze is helaas ongesteld geworden en had dus niets met een zwangerschap te maken.
Hallo Dames, sinds gisteren zoveel zin in gefrituurde vettige dingen. Ik heb er gisteren aan toegegeven, maar vanochtend om 10u kreeg ik weer heel veel zin in frituurhapjes! oké ik ben niet zo’n gezonde eter, maar zelfs dit is niet volgens mijn gewoonte. nu lijkt het me toch wat te vroeg in mijn cyclus voor vreetbuien. Ik ben 4 DPO (denk ik; ik kreeg 22/7 in de ochtend een smiley op de CB ovu test) voor de rest voel ik niets… of kan het toch? Weet niet goed hoe ik vanavond mijn man moet vertellen dat alle frituurhapjes op zijn. Dikgedrukte letters: ze is zich er zelf bewust van dat ze nog niks kan voelen van dat het raak is. Maar door google (omdat iedereen er maar alles op kan zetten) begint ze toch te twijfelen omdat ze het zo graag wil. Net zoals wij allemaal hebben gehad! En hoopt ze natuurlijk dat iemand kan bevestigen dat je idd direct na de bevruchting al wat kan voelen. Lees je ook in latere berichten terug. Schuingedrukte: is de grap/sarcasme/zelfspot Zelfs de titel van het topic is grappig geformuleerd. Voor mij graag frietjes, hapjes en chips
Nou, ik heb dat dus blijkbaar veel te serieus gelezen. Zo had ik dit echt totaal niet geïnterpreteerd. Denk dat ik mijn trollenspotbril op had
Kan gebeuren toch! Je leest vaak ook met het gevoel wat je dan zelf hebt. Dus als je zelf een zware dag heb lees je ook veel negatiever bijvoorbeeld
Dag Dames, Ik hoop met dit bericht het topic af te sluiten. Deze topic was volledig ludiek bedoeld en zo waren ook zeker de eerste reacties dat ik plaatste. Origineel was het topic met veel smileys geschreven maar die vielen weg omdat het niet de smileys waren van in de schrijfbalk maar mijn gsm. Ik wist niet hoe ik het na het plaatsen kon aanpassen. (Beginnersfoutje) maar wat ben ik verschoten van de negativiteit op deze pagina! Ik melde dan ook al snel het topic aan @Beheer om dit te sluiten door de negativiteit, de verwijten en foute ‘dokters’ analyses,... Ik kreeg tot op de dag van vandaag geen reactie en je ziet het, het topic is niet afgesloten. Ik heb lang gedacht ‘hier maak ik echt geen woorden meer aan vuil’, maar ik wil de dames die me steunde bedanken! Bedankt, want ik dacht op een gegeven moment dat ik echt ‘gek’ was als ik de negativiteit bekeek dat dit topic uitlokte. Mijn humor werd hier duidelijk niet geapprecieerd! Bedankt dat jullie het wel inzagen en het durfde te melden. Jullie zijn schatten! anderzijds vind ik de houding die sommige dames aannemen walgelijke. Er werd meredermaals duidelijk gemaakt dat dit om te lachen is! Ik snap dat jullie eigen trauma’s en gebeurtenissen bepalen hoe jullie reageren, maar dat wil niet zeggen dat je moet spotten met iemand of iemand van alles moet verwijten of een vijandige houding moet aannemen. Ik hoop oprecht dat wanneer mijn rugzakje zal zijn zoals iemand van jullie, ik een beginner op een mooie helpvolle manier kan begeleiden in dit soms toch wel frustrerende, beangstigende en hartbrekende pad naar een droomkindje. En niet dat ik gefrustreerd, negatief, misnoegd, denigrerend en jaloers zal reageren. bekijk aub jullie houding even dames en leer er uit. Hoe dan ook gun ik ieder van jullie het droomkindje waar jullie op wachten, maar het werd me duidelijk dat dit niet voor iedereen wederzijds was.