Allereerst gefeliciteerd! Hopelijk gaat je zwangerschap dit keer goed. Ik snap ook wel wat je bedoelt maar als ik eerlijk ben denk ik dat het de leverancier een biet zal wezen. Het doel van hun testen is immers zwanger ja of nee. En niet het creëeren van een mooi rijtje met oploop. Alle testen op zichzelf voldoen aan hun taak, ze laten immers zien dat je zwanger bent. Intensiteit, oploop etc. is echt een ZP (en vast ook andere fora) ding maar daar buiten zegt men gewoon een tweede streep is zwanger.
Die intensiteit wordt niet enkel bepaald en veroorzaakt door de test. Wat ik niet begrijp is dat je niet verzocht hebt om een bloedtest gezien je achtergrond en medische behandeling. Had je waarschijnlijk veel meer rust kunnen geven dan thuistesten. Ze geven in het zkh niet voor niks het advies om niet continue door te blijven testen omdat je urine de ene dag niet gelijk is of dezelfde concentratie heeft als de andere dag. Daarbij kan de hoeveelheid hcg in urine per dag en moment van de dag verschillen waar dit in een bloedtest niet is.
Ik wilde precies hetzelfde zeggen als @Flamingooo. De testen hebben gewoon gedaan wat ze moeten doen: aangeven of je zwanger bent of niet. Ik denk dat de leverancier niet eens weet wat de term ‘oploop’ betekent, net als 99% van de vrouwen in Nederland die niet op fora komt en gewoon één test doet na hun NOD. Je bent zwanger, gefeliciteerd!
Precies dit. Zo'n test is bedoeld om of geen of wel een streep te geven. Het is geen exacte wetenschap. Dus boze brieven schrijven levert je waarschijnlijk niets meer dan alleen maar stress op. Verder gefeliciteerd hoor. Ik vind het een prachtig rijtje testen. Geniet van je zwangerschap. Hoop je binnenkort een mooi hartje ziet.
Dankjewel lieverd, ben ook zo blij voor jou!!! Mijn andere topic is "na afleestijd streepje weg, positief of niet" Bedankt voor je felicitatie en geruststellende woorden
Ok meiden, jullie hebben gelijk, door mijn geschiedenis ben ik ws teveel gefocust op de oploop. Ik zal het mailen achterwege laten en gewoon gaan genieten. Thnx voor jullie reacties !!!
Soort van off yopic sinds ik op dit forum zit is mijn uitgavepatroon mbt testen ook enorm gestegen ja! Mijn misschien naïeve gedachten een streep is een streep gaat hier niet op. Maar ts ik snap het zeker in jouw geval! Nogmaals proficiat.