heel misschien nog lieve moeders die nog een geb kaartje over hebben voor mijn leuke hobby geboortekaartjes verzamelen ? gr anja
heel misschien iemand hier geb kaartjes laten maken bij ARTFOTOSERVICEGROEP die zijn toch ook wel zo mooie he heb er nu al 154 van heb je er heel misschien nog 1 over mij doe je er een groot plezier mee gr anja
of bij angelique lemmens schattekus of heb je zelf een 3 ling of misschien wel een 4 ling en heb je nog een geb kaartje over ? mij maak je er erg blij mee gr anja
werkt er hier misschien iemand bij een verloskundige en doen jullie niets met de geb kaartjes? hier zijn ze meer dan welkom gr anja
en gisteren nog een leuk kaartje gekregen van de mama van elin dankjewel voor jullie leuke kaart gr anja
ik plak ze in een map ik ben begonnen toen onze dochter een jaar was en ben toen kaartjes gaan sparen van kindjes die op dezelfde dag geboren zijn en ook van kindjes die dezelfde naam hadden gekregen zo spaar ik vele merkjes en mijn plaatsnaam als ik wel eens een dubbele heb dan ruil ik hem met andere mensen die ook sparen gr anja