Dank jullie wel. Hoop het echt voor der, heb goede hoop door jullie! Wij schelen dan een paar weken (maar ik was vorige keer 5 weken te vroeg met wat rekken)
Deze test is heel duidelijk positief! Gefeliciteerd. Mijn eerste test was ook zo (1e nod). Ik heb m even bewerkt door t contrast/kleu/belichting aan te passen waardoor ie wat duidelijker is. Mocht je er een probleem mee hebben haal ik m er af hoor!
Kruisje op de clearblue plus (ze kon niet wachten) en voor over 2 dagen heeft ze nog een cb digital, maar volgens mij is die helemaal niet meer nodig!
Ja echt super leuk! Ze is wel uitgerekend op verjaardag van mijn dochter, omdat er vermoedelijk 2 week afgaan door diabetes, maar dat moet ze dan maar een beetje plannen hahaha
Deze testen waren hier drama. Zogenaamd extra gevoelig, maar de enige test die vaag bleef! Kv gedaan en action en die knalde. Streep staat btw net zoals op de mijne destijds . Maar zijn gewoon rot testen! Heb m'n geld ook tefuggekregen . Kortom, laat haar een kv halen hahahaha