Voor mijzelf: bed beneden..??

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Annemarie76, 13 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Gister nog ff bij mn ouders thuis geweest.. Lekker zitten ouwehoeren of ik nu wel of niet een bed in de kamer ga zetten..
    Om ff lekker te kunnen rusten/hangen als er visite is of 's avonds (hopelijk) samen( dus geen visite) nog ff voor de buis..

Waarom ik niet "zo'n bed" ( via de uitleen, zo'n hoog ding) had gevraagd.. Omdat ik t niet nodig acht en ons eigen bed al op hoogte staat..

Nu vraag ik me af.. Wie heeft een "gewoon" bed beneden puur om even te kunnen rusten met/zonder visite, zonder daarvoor dus apart naar je slaapkamer te moeten..

( Als ik denk dat ik wel een bed beneden wil, is er snel zat een 1 persoons-ledikant van de zolder af..)

2. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Ik had geen bed beneden en heb dit ook totaal niet gemist!
    Ik heb in de kraamtijd maar 1x overdag op bed gelegen, en dat was meer omdat de kraamverzorgster dat nodig vond. Nou ik vond het niks.
    Je kan natuurlijk ook lekker even relaxen op de bank, en anders gewoon even boven op bed gaan liggen.

3. mariska1978

mariska1978 Bekend lid

22 okt 2008
    702
    1
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    Vorden
    Ik had ook geen bed beneden staan. Ik heb een prima bank, waar ik lekker even op kan liggen als ik wilde rusten. Of ik ging even naar boven. En wat betreft het bezoek...als ik echt behoefte had aan wat rust stuurde ik ze gewoon naar huis!

4. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Ik zou ook niet echt kunnen uitrusten midden in de kamer eigenlijk. Als je echt even rust wilt, kun je het beter meteen goed doen en lekker boven gaan liggen. Die is lekker hoog en je hebt je vertrouwde omgeving.

Ik laat zelf gerust de visite een poosje zonder mij wachten (als ze vroeg zijn of laat weg gaan) als ik nog aan het rusten ben. Er komt waarschijnlijk bij ons vaak langer blijvende visite, en dan zoek ik tussendoor vast wel even mijn bedje op!

5. Amfy

Amfy Niet meer actief

hier ook geen bed gehad. nu heb ik ook in de kraamtijd overdag sowieso geen bed gezien.ik zat gewoon beneden de heledag. ik heb het echt niet gemist hoor. in ging gewoon rustig onderuit zitten op de bank (recht op ging niet vanwege de hechtingen)

6. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Nope ook hier geen bed besteld.
    Gewoon op de bank hangen als ik beneden ben.
    En daarbij wil ik de avonden lekker rustig houden voor ons drieen.

7. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.186
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hier ook geen bed beneden gehad en ik heb het ook niet gemist. Misschien ligt het er ook aan hoe de bevalling is gegaan en hoeveel last je ervan hebt overgehouden. Ik had ook aan 2 uurtjes in de middag boven liggen/slapen genoeg.

8. Nathalie01

Nathalie01 Actief lid

7 dec 2008
    419
    0
    0
    Same here !
    En trouwens.. zo'n bed neemt veel ruimte in beslag !
    Dat is ook 1 van de redene waarom ik besloten heb niet thuis te bevallen , aangezien ik dan ook in de huiskamer moest..
    Lijkt me echt totaal niet prettig.. 8)

9. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    HIer ook geen bed beneden
    zou niet weten waar ik hem moet plaatsen
    en in de kraamtijd kwam de visite lekker boven op bed hangen en de kraamverzorgster lekker lopen met thee...:D
    ik lag met rusten wel in bed maar sliep niet ff lekker rustig boek lezen of tv gekeken....
    de tijd is al druk genoeg en om dan ff de rust van je slaapkamer op te zoeken vond ik zalig.
    want als de buren je zien zitten komen ze toch weer aan

10. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Ik heb wel een bed in de kamer gehad. Maar ik heb een keizersnede gehad en mocht maar 1x per dag de trap op en af toen ik thuis kwam. Daarom hadden mijn man en mijn schoenmoeder een bed in de kamer gezet. De 1ste dagen na mijn thuiskomst heb ik er wel gebruik van gemaakt, maar was al snel weer fit en had geen behoefte meer aan het bed.

Dus misschien als je een ks zou krijgen is het wel prettig, maar daar ga je nu niet vanuit natuurlijk en is het wel nodig dan zetten je familieleden wel een bed neer. Je blijft dan toch een paar dagen in het ziekenhuis.

11. shenoby

shenoby Niet meer actief

Hier geen bed in de kamer gehad,
    maar zeer zeker wel gemist!Ik had graag een gewoon 1pers bed in de kamer gehad.(niet zon verhoogde ofzo.)
    ik ben iemand die eingelijk haast de hele dag heen en weer is.
    smiddags rusten terwijl de kraamverzorgster in mijn huis dingen aan het doen was.
    mensen die belden enz enz kon ik echt niet.
    Als er visite was zat ik ook gewoon op de bank terwijl ik soms echt helemaal kapot was.
    Bij een evtuele tweede komt er zeer zeker een bed in de kamer.
    dan kan ik gewoon lekker gaan liggen.
    kussens omhoog,lekker zitten en alles meekrijgen haha.
    en als er even geen visite is kun je zo even wegdommelen.
    bij de eerste had ik ook graag een bed in de kamer gewild maar mijn vriend zag dit niet zitten.vond dat we dan teveel moesten schuiven in huis.
    Bij een tweede kan hij mij heeeeel hoog de boom in.
    dat bed dat komt er.,

12. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Wij hebben een bed wat niet op klossen kan, dus ik moet wel een extra bed neerzetten. Maar ik denk dat wij deze gewoon op boven neerzetten op een andere slaapkamer.

Beneden vind ik eigenlijk niet zo heel gezellig en het neemt idd veel ruimte in beslag.

Deel Deze Pagina