Lieve mama's Chaartje79 is begin juni bevallen van Levi, 26 weken en 5 dagen oud. Het ging allemaal heel erg goed, maar vandaag is hij aan het vechten voor zijn leven.... Willen jullie een kaarsje voor hem branden, een gebedje doen of wat het dan ook is om deze kleine man te steunen in zijn strijd... we hopen dat hij het vandaag haalt. Liefs Inge
och jeej, ik las een berichtje dat hij het niet ging redden en dat de doctoren hem vandaag gingen opgeven? Ik ga een mooie grote kaars branden voor Levi dat hij er toch nog door een wonder doorheen mag komen! Jeetje zeg...wat erg Heel veel sterkte liefde en wijsheid aan zijn papa en mama en aan Levi zelf! Heel veel sterkte!
jeetje koude rillingen krijg ik ervan en zelfs de tanen schieten me in de ogen. weet niet zo goed wat ik eigenlijk moet schrijven. ik wens chaartje heel veel sterkte toe ! liefs linda
Chaartje ik steek een kaarsje extra aan bij Kylian* deze is speciaal voor Levi hij is een vechtertje ik hoop dat hij blijft vechten en de artsen versteld doet staan nogmaals een dikke knuffel voor jouw en Levi veel liefs debby
Hier brand ook een kaarsje en een hoop op een heel groot wonder. Levi is van begin af aan een vechtertje geweest.. Het mag gewoon niet ! Chaartje, heel veel sterkte en een dikke knuff
Ik leef ook mee, heb zo af en toe meegelezen bij de september mama's. Levi en zijn ouders zijn in mijn gedachte en ik hoop dat het kleine vechtertje nog even blijft doorvechten, wonderen zijn de wereld nog niet uit. Ga zo een kaars aan steken voor deze kleine.
wat vreselijk zat toevallig net vol verbazing het andere topic te lezen, toen dacht ik nog wat een vechtertje zoo klein en zoo jong..en dan lees je dit.. Geen woorden voor... Ik wil chaartje (en fam) heel veel sterkte toewensen in deze exteem moeilijke tijd! en het kaarsje brand!
oh wat erg, ik schrik er van... hou vol lieve Levi! als ik straks thuis ben zal ik ook een kaarsje branden
Lieve allemaal, Bedankt voor jullie medeleven namens Chaartje, helaas mocht het voor Levi niet baten. Levi is om 15.15 uur overleden
vreselijk verdrietig. wat oneerlijk si dit. Lieve chaartje ik wens jou alle kracht van de wereld toe.