ik wil alle lieve vlindermama's (en dan vooral ook die zonder gezonde kinderen) een fijne moederdag wensen. jullie zijn ook mama!
Dank je wel! Eigenlijk staat er verder niemand bij stil, dat moederdag zo moeilijk is voor moeders die een kindje hebben verloren. Ik voel me ook echt moeder, al heb ik dan geen kindje om voor te zorgen. Liefs, Elmootje
Ik wil ook alle vlindermama's een hele fijne moederdag wensen... Ik heb al heel wat tranen laten vloeien vandaag ppffff. deze dag is heel confronterend....
moeilijk he... ik heb nieuwe vergeetmenietjes geplant bij het grafje van Bas. Er staat een foto van in mijn album
Een beetje late reactie maar ik zit nog even in een meer lees dan schrijf periode. Mooi die bos bloemen en inderdaad , niemand denkt eraan dat ook wij allemaal mama zijn van een heel mooi kindje wat er helaas niet meer is om voor te zorgen. Ik heb met de zoon van mijn vriend een m oederdagkado gemaakt voor zijn moeder ( waar ik ook nog eens helemaal geen contact mee heb,,,,,) Ik vond het erg confronterend maar ga ook niet roepen op zo'n moment , maar ik ben ook mama!!!! Het blijft gewoon zo moeilijk en ik kan me ook niet voorstellen dat het na 2 jaar makkelijker wordt. Loopy, ik heb je verhaal gelezen , meerdere malen en ook van andere mama's van wie het kindje overleden is , Bas had zich geen betere moeder kunnen wensen! groetjes,Nicole.