leuk! ben benieuwd naar de foto's je weet in ieder geval dat je het kan, het is je al eens zo goed gelukt! succes
MamavEsmee, knap dat je die foto plaatst! Ik heb dat lef niet Wij hebben zo te zien wel een beetje dezelfde bouw. Ook altijd zo'n moeite met spijkerbroeken Daarbij is ook jouw gewicht/lengte bijna hetzelfde als bij mij. Ik woog gisteren 77 bij een lengte van 1.76
Zou graag weer naar de 70 kg willen, maar met een strakker lijf ben ik nog blijer! Die 5-6 kg is gelukkig nog te overzien.
Heb mijn hoofd er af geknipt haha.. Je maakt me nu wel erg nieuwsgierig. Nee, heb geen moeite met spijkerbroeken eigenlijk.
Eindelijk!!! Damn, super mooi lichaam!!!! Respect!! Thnx voor het nog een keer delen. Je bent prachtig!
Wow meiden petje af hoor, ziet er allemaal goed uit. Hier voor de zwangerschap ook druk bezig met afvallen was in een half jaar eindelijk 6,5 kilo kwijt. Ik ben 1.72 en woog 76.5 onverwachts zwanger en nu met 34 weken 10 kg erbij. Merk dat ik er wel moeite mee heb deze ronde, maar het zijn er geen 25 kg zoals bij de 1e. Bij de andere 3 raakte ik de kilo's niet kwijt en daar hoop ik straks wel op. Voordat ik aan kids begon 67 kg. Zou graag daar weer op willen komen of iets lichter. Ik ben altijd heel slank geweest (52-55 kg) maar dat was te licht. Ik ga jullie zeker volgen, leuk!
Ik vind het juist wel vrouwelijk! Maar ik snap je wel hoor, zou het denk ik ook hebben. Al ben ik momenteel helemaal uit verhouding
Leuk om jou hier langs te zien komen. Tijdens het meeschrijven in het 10kg afvaltopic was jij wel een van mijn grote voorbeelden daar
Leuk topic, dames! Ik zelf hoef niet af te vallen, maar ik zou alles wel wat strakker willen hebben. Kortom: schop onder mijn kont en weer gaan sporten!! Ik kwam zojuist deze video van Sylvie Meis tegen. Lijkt wel wat op 30 days shred, volgens mij. Misschien heeft iemand hier er wat aan! Hunkemöller HKMX sports collection work out video - YouTube
Ha Kaatje.. Ik ben terug van weggeweest haha.. Las dat je ook begonnen bent met hardlopen, als je het leuk vind om in het " afval" topic mee te schrijven, 10 kilo afvallen deel zoveel! Voorbeeld wel lief dat je het zegt.
Ziet er wel lekker uit om te doen ja...even tussen de bedrijven door thuis. Alleen jammer van haar...kan er zo niet tegen