Ik heb anderhalf jaar ongeveer gedaan over 30 kilo ongeveer, maar ik heb ook niet gedieet of extreem gesport, gewoon mijn leven aangepast en ja dan duurt het langer maar het blijft er ook af, geen vel over, en kan het nog 50 jaar volhouden als ik wil.
Dankje , ja ik zeg altijd maar dat ik heupen heb om kinderen te baren maar zou het toch liever wat strakker hebben .
Kijk dat zijn de betere berichten! Ik moet ook ongeveer 30 kilo kwijt, ik begin alvast met niet meer te snaaien/snacken en meer water te drinken. Als zoonlief binnenkort 2 keer per week op de psz zit kan ik thuis de zumba weer oppakken. Ik zou graag weer in groepsverband willen sporten in de sportschool maar mijn diciplinegehalte is erg laag en dan komt er ook weer niks van terecht, zonde van het geld.
Ik probeer gewoon elke dag wat te bewegen. In het weekend is het makkelijk, maar door de week niet omdat ik werk. Als ik thuis ben en zoonlief moet naar school, dan doe ik 4x 1km te voet. Vandaag ben ik te voet ipv met de dienstwagen van het werk naar de winkel gegaan. Is zo'n 2 km. We kunnen ook een dienstfiets nemen, maar dat zag ik niet zitten met de regen. Ben dan wel iets langer weg dan met de wagen, maar we bewegen En het mag ook van de werkgever. Liever op een verantwoorde manier zeggen ze. Weegschaal was deze morgen 100g minder dan maandag. Zo moet dat, beetje eraf Wil er niks meer bij.
Even vraagje ivm de start to run. Heb nu de app van Evy op m'n mobiel gezet, maar daar is het enkel vrije training, de lessen zijn betalend. Is er een app die gratis is? Dus ook de lessen?
Wat ontzettend knap, al die foto's ook ontzettend motiverend. Ik moet ook nog steeds erg wennen aan mijn "nieuwe lichaam" was altijd plat, getrainde buik en maatje 36. Nu zit ik in maatje 40 met bredere heupen en een slappe buik incl tijgervel. Woog 73kg op het einde en 65 toen ik een crashdieet ging volgen. Afgevallen tot 58 en weer naar 61 terug gegaan. Overigens ook veel te vroeg mee begonnen. Toch nog 1kg afgevallen dus bleef op 60 steken. (Ben 1.57m en woog voor de zwangerschap 54kg). Eet nu sinds 2 weken meer fruit en groenten en volkoren producten, niet meer snoepen en minder vette hap, en sport 3x in de week en ben 0.9kg afgevallen. Ben zo blij dat het ook op normale manier kan! Weeg nu dus 59.1kg. Nog een lange weg te gaan, wil ook graag mijn buik weer mooi hebben. Maar dit is 1000x beter dan dat ellendige cambridge dieet, ondanks dat het daar dus wel heel snel mee ging.