ja en das lastig he, suiker is net zo verslavend als drugs. ik denk (maar ben geen professional) dat het slim is om eerst even een tijdje helemaal moet stoppen met snoepen om uiteindelijk weer verantwoord af en toe te kunnen snoepen. zo was het wel bij mij.. ik was echt een propper, 1 koekje kon niet. meteen het hele pak! en nu kan ik ondertussen gewoon 1 koekje/snoepje whatever eten en er dan blij mee zijn
Blijzwanger, dat herken ik. Ik heb ook geen rem of het niets of het is alles. Dus nu maar even niets dan he haha. Vaarwel boterhammen met hagelslag....snif... Want bij 1 blijft het dan niet. Imensa, voor jou zou het verboden moeten worden om foto's te plaatsen
Ik vind het jammer dat ik de tijd niet meer heb om te boksen, dit deed ik erg graag. Maar door veranderde werktijden, zit dat er niet meer in. Blijzwanger, die link die je gaf zitten leuke oefeningen tussen. Die slaan we maar even op.
Ik ben in 2010 van over de 110 kilo naar 77 gegaan in ongeveer een jaar, helemaal geen gekke dingen gedaan, minder snoepen en wat sporten. Toen scheelde het dat ik bij m'n ex weg ging, ik vrat me compleet vol toen ik bij hem was. Sinds 2 jaar weer een vriend en nu ook weer zwaarder, vrijdag gewonen, 87 kilo best balen, volgens die man heb ik ook obesitas maar dat gaat me wat te ver, zo onwijs ben ik nou ook weer niet.. Vanaf nu stoppen met snoepen, en 4 keer per week sporten, een aangepast schema omdat ik een whiplash heb( en dus niet kan opdrukken bijv) en bekkeninstabiliteit, waardoor ik ook niet alles kan. 1 man op de sportschool had een schema gemaakt, pak ik hem erbij gisteren, 6 van de 10 dingen die hij had opgeschreven waren lichamelijk voor mij niet haalbaar dus ik was een beetje pissig. Een ander opgezocht en samen met haar een nieuwe gemaakt, zij is ook fysiotherapeut dus zij kon mij echt vertellen wat ik wel en niet kon doen en hoe ik wel m'n buik kon trainen zonder op te drukken, super fijn!! En nu bezig! Het enige 'nadeel' wij zijn bezig met zwanger worden, dus dan mag ik na 3 maand geen echte kracht meer op mijn buik oefenen. Dan blijf ik gewoon cardio doen( ik loop veel, bergen op enzo) dus ik hoop dat ik dan gezond mijn zwangerschap door kom. En zodra ik bevallen ben wil ik snel terug naar 75 kilo en daar blijven. Als mensen nog tips hebben?
dank je wel Eten eten eten eten... Ik moet het echt van het eten (75%) hebben Dus let daar goed op. Zwaar trainen(25%) kan ik namelijk niet. Plus dat ik mijn genen mee heb.
nee nooit sit ups! o.a. crunches in alle variaties en pilates (hundreds, scissor kicks etc.) wat imensa doet wil ik ook wel weten!
pff jaloers, maar je hebt gelijk. alleen buik trainen heeft geen zin als je niet de juiste dingen eet.
Wow! Doe je ook wedstrijden? Soms zie ik hele gespierde vrouwen waar er geen spoortje vrouwelijkheid meer te zien zijn, maar zo te zien heb jij je curves en borsten nog. Chapeau, Imensa!
Pfff, wordt er een beetje depri van als ik die foto`s zie. Ben nu ongeveer een jaar bezig met meer bewegen. En de laatste 3 maanden ook echt op voeding letten. Maar oh oh oh wat is het toch moeilijk. Echt knap hoor meiden. Is voor mij wel een goede steun. Is het dus wel mogelijk om het buikje weg te krijgen.
Leuk topic. Ik ben zaterdag begonnen met Atkins dus heb alleen een voor-foto maar die plaats ik nog niet haha. Eerst resultaat zien. (als iedereen dit topic even omhoog houd, plaats ik hem vanzelf een keer )
Wow, inspiratie hier! Ik ben ook hard bezig om de zw-kilo's eraf te krijgen.. Eigenlijk was ik na de bevalling best veel kwijt, maar heb in mijn verlof alles er weer aan gegeten.. Slecht (Leermoment voor de evt. volgende keer.. Niet doen haha).. Ben nu nog rond de 94 kilo en wil er min. 20 af hebben.. Ik fiets 3 dagen naar mijn werk (bij elkaar rond de 40km per week) en ga 2x per week naar de sportschool.. Maar het probleem zit vooral in het eten.. Maar daar ben ik nu ook weer streng op aan het letten.. De 1e kilo is er af dus het begin is er..
van 115 kilo (even na mijn zwangerschap waar ik 125 kilo woog pffff) naar 85 kilo (was daar er net nog niet , was aan het werk aan mijn spieren, definitie, en gewoon rustig alles in balans houden) toen werd ik onverwacht zwanger (in overgang dus kans extreem klein) Ik wil graag na deze zwangerschap nog naar de 80 kilo en gewoon lekker strak en sportief. Maatje 40/42 zal ik dan hebben ongeveer (want ben 183 cm lang) Ik heb dit bereikt met weight watchers wat inhield; VEEL MEER!! eten (ik begon met 3500 kcal met 115 kilo, nog niet sportend!) , beter verdeeld over de dag, bloedsuikerspiegel constant houden dus, motortje laten branden door eten maar ook door 3 keer in de week een uurtje bewegen, nog geeneens zo intens want heb ME/CVS dus moest langzaam opbouwen...