voor & na foto gallerij *afvallen & trainen*

Discussie in 'De lounge' gestart door blijzwanger, 20 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Mijn probleem is vooral mijn bovenbenen en billen.
    Weten jullie daar goede oefeningen voor die je thuis kunt doen?

2. lovieyou

lovieyou Niet meer actief

Zal straks een voor en na foto's zoeken.. Ben van 85 naar 63 gegaan binnen een jaar. Nu door omstandigheden niks gedaan.. Maar niet aangekomen. Ben vandaag weer begonnen! Wil naar de 54 toe en een mooi strak fit lijf.

Imensa, wat eet jij dan precies voor producten?

3. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Je kunt het proberen met dat 30 days shred? Ik zie daar hele mooie resultaten mee! En letten op je voeding:) succes!

4. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Je ziet er goed uit op de foto's
    Hier met 80 kilo heb ik ook maat 40/42, ik ben 1,86 lang.

5. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    en mn buikjes van dik (zwanger) naar weer dun en hoe ik het graag weer wil (droomt verder)

6. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Jeetje wat een toeter!

7. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    ja had nu ongeveer 42 met 85 maar moest soms nog uitwijken naar 44 en had niet elk merk dus ik denk dan is 40/42 handiger..

Nu ben ik 12-13 kilo aangekomen (37 weken zwanger) dus dat krijgen we wel weer eraf, merk dat mn kont iets heeft meegedaan maar das ballast he, anders val je om haha

8. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0

was daar 38 weken zwanger van nummer 2 (bij de eerste had ik veel grotere buik) en nu zwanger van de derde en een nog kleiner buikje (meer getraind??) in elk geval ik klaag niet, is een stuk makkelijker.

Ben benieuwd naar de schade deze keer LOL

9. poohbeer26

poohbeer26 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.055
    0
    36
    In de boom
    Tigermommy, die 115 kilo is er niet vanaf te zien in je badpak.

10. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.097
    2.246
    113
    Brabant
    Haha. Ik vroeg me al af waar je was;)
    gefeliciteerd met je zwangerschap tigermommy

11. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0

undercover he ;)

Dankjewel!

12. Imensa

Imensa Niet meer actief

Veel groente, rijst, kip, vis, eiwitrijke producten. En een goede balans tussen vet kh en eiwitten.

13. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    als je bij fitnessblender zoekt heb je daar veel workouts gericht op benen en billen. dan zie je meteen hoe je het moet doen (lunges, squats etc.)

14. Patty82

Patty82 Bekend lid

8 sep 2008
    591
    3
    18
    Den Haag
    Ik lees even mee. Wil ook graag wat extra kilo's afvallen. Wat ik me alleen afvroeg. Als je teveel afvalt krijg je dan geen last van loshangend vel? Zoals je op de tv ziet? En wat moet je doen om dit te voorkomen?

15. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0

Ik ben ooit een keer met shakes snel en ongezond afgevallen en ja toen had ik veel los vel :( tweede keer gezond en langzaam met wat beweging (niets extreems) en eigenlijk geen vel over... (even afkloppen voor na deze zwangerschap LOL)

16. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Hm...kan even geen geschikte foto's vinden.
    Maar augustus 2011 woog ik 87 kg....Traag werkende schildklier tijdens/na zwangerschap.
    Afgelopen april nog 69.

In mei ging meer schildklier weer traag werken en kwam ik weer langzaam aan. Woog voor de vakantie 71, na vakantie 75...na de vakantie weer terug naar 72.

Heb niet meer op de weegschaal gestaan omdat ik het nu moet leren loslaten en gewoon te eten. Het begon een aardige obsessie te worden voor mij en dat begon het gezinsleven behoorlijk te beïnvloeden. Dochter van 5 begon het ook over "te dik" en "te zwaar" te hebben.

Na deze zwangerschap ga ik pas weer op de weegschaal staan, zodat ik weer een doel heb.
    Maar zal er de rest van mijn leven mee moeten leren leven dat mijn gewicht zal blijven schommelen.

17. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.513
    36.473
    113
    Iets klopt niet in je stukje volgens mij hoor. Als je per week 1 kilo afvalt dan kun je per jaar 52 kilo afvallen. Véél meer dan 15 kilo binnen 1 jaar. 15 kilo binnen een jaar is zeker niet te snel.

18. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Wil het ook wel met jullie delen. Ben nog niet klaar met afvallen, ga nu mijn 3e week in.
    Sport nu 5x in de week, 4x naar de sportschool en 1x paardrijden. Voel me nu stukken fitter als ervoor :D

Ook eetpatroon aangepakt! heel veel groente/vlees/eiwitten/noten.

De 1e foto is voor de zwangerschap, 2e paar dagen voor de bevalling en de laatste is net genomen.
    Mijn doel is om terug ta gaan naar 55 kilo, zit nu op 63.

19. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Is alweer van maanden geleden, maar ben niet thuis dus geen foto's van nu bij de hand, nu weer wat strakker, doel is nu ook niet meer om af te vallen maar strakker te worden.
    Links woog ik om en nabij de 80 (in die tijd haatte ik de weegschaal haha) rechts 55kg.
    In negen maanden was dat eraf...nu alweer bijna een jaar stabiel, begonnen met cardio en gezond eten en sinds eind augustus krachttraining erbij.

(haal m straks wel weer weg)

20. Snne

Snne Bekend lid

10 feb 2011
    840
    8
    18
    NULL
    NULL
    Een erg inspirerend topic dit! Vanavond mijn eerste les pilates sinds lange tijd weer.. Ga ook weer met zumba beginnen en nog iets erbij. Ga even kijken wat ik het leukste vind. Neem een onbeperkt abo bij de sportschool. Zoals te zien in mijn banner... nog een lange weg te gaan. Maar de motivatie is er zeker!

Deel Deze Pagina