voor & na foto gallerij *afvallen & trainen*

Discussie in 'De lounge' gestart door blijzwanger, 20 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Wauw :$

Ik vermoed dat je ook je voeding hebt aangepast?

2. Bibiche79

Bibiche79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.364
    0
    0
    Dank je wel!

Ja het kan echt hoor. Jezelf uitdagen en wel veel gewichten pakken voor je benen. Benen kunnen best veel hebben.

En ernaast uiteraard op je voeding letten. Ik eet doordeweeks echt gezond en in het weekend mag ik meer. Eet wekelijks 1 pizza en snoepen doordeweeks amper maar in het weekend wel.

3. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Wauw! Zo ziet mijn voorfoto er ook uit en hoop dat mijn uiteindelijke na foto ook hetzelfde is :p

4. Bibiche79

Bibiche79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.364
    0
    0
    Tuurlijk wel. Gemotiveerd blijven! En niet gelijk resultaten verwachten. Pas na 6 maanden begon ik het te zien. En op de weegschaal verloor ik ook pas na 7 maanden gewicht.

In totaal maar 6kg kwijt maar wel heel veel cm's

5. Krissie85

Krissie85 Niet meer actief

Hier ook druk aan het sporten... 2x pw spinning 1x pilates en 1x fitness (cardio en krachttraining afwisselend)... weeg nu 83 kilo bij 1.68 cm dus flink overgewicht. ... zal ff een before foto plaatsen en tegen de tijd dat er verschil te zien is een after

6. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    Ik ga hier maar meekijken, misschien helpt het stimulerend. Schrijven zal ik niet veel.
    Ik ben net begonnen met afvallen (voor de tigste keer, megajojo hier). Ik moet er eigenlijk sowiewso 45kg kwijt maar ik ben al blij als ik weer onder de 100kg zit :(

7. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    leuk toppic dit :) ik ben nu ook al een maand of 3 stevig aan het sporten want was ook een pak aangekomen, heb denk ik geen voor foto ... ga nog eens rondsnuffelen tussen men albums ;) en een na foto heb ik ook nog niet echt omdat ik men doel nog niet bereikt heb haha , maar men vriend merkt al wel veer verschil alles is strakker door het sportenµ. van zodra ik een leuke voor en na foto heb plaats ik hm zeker .
    en waaw wat een mooie resultaten hier zeg !!! super super !

8. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    leuk!! hoop dat je het leuk blijft vinden, en als je merkt dat het zwaar wordt moet je juist doorzetten, dan ga je pas ECHT aan je lichaam werken :) succes!

9. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Nou dan hoop ik maar dat ik van de zomer een beetje een bikiniwaardig lijf heb haha.

10. Appeltjes

Appeltjes Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.276
    10
    38
    Wauw allemaal hier zeg!!
    Ik ben sinds eind aug begonnen en nu 14 kilo kwijt. Heb er nog 12 te gaan. Ook hoop ik wat strakker in mijn vel te komen. Heb helaas geen voorfoto van 14 kilo terug :(

11. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Links oktober 2012, rechts november 2013.
    Toen - 48 kilo. (nu inmiddels - 53 kilo.)

12. Bibiche79

Bibiche79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.364
    0
    0
    wow wat knap. Vertel hoe?

13. Delta

Delta Niet meer actief

Ik vind het super knap van jullie allemaal! Jullie zien er geweldig uit verder.

Tesske; ik sta versteld!

Bibiche; maar 6 kilo kwijt in totaal joh?

Zelf ben ik bijna 22 kilo kwijt. Door gezond eten en 4 keer in de week te sporten.

14. Bibiche79

Bibiche79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.364
    0
    0
    Ja begon met 69kg en weeg nu 63kg.
    Ben veel cm's kwijt.

15. Delta

Delta Niet meer actief

Wauw! Heb je wel heel veel spieren opgebouwd dan. Knap!

16. Imensa

Imensa Niet meer actief

Dat mag jij vinden hoor ;)

Zo sterk ben ik niet hoor ;) of je moet me eerst heel boos maken:D

Dank je wel.

Goed eten ;) en lekker gaan sporten. Daarbij moet je ook wel een beetje mazzel hebben.

Dank je wel! Jij ziet er goed uit. Volgens mij heb jij mij een pb gestuurd. Ik zal er straks eens naar kijken sorry was me even ontschoten

Ieder zijn ding gelukkig. Ik vind het mooier als alles mooi in verhouding is ipv alleen bepaalde groepen.

Alles is mogelijk ;)

17. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Zo Tesske, wat veel!

18. Krissie85

Krissie85 Niet meer actief

Geen charmante foto maar wel een eerlijke :D;)

Ben trouwens ook wel gezonder gaan eten. .. lijnzaad en chiazaad door mn kwark/yoghurt. . Avocado op brood ipv mn standaard kaas.. water water water drinken. ..
    Ovenchips opv gewone chips. .. suikervrije snoep ipv gewone snoep. .. Thee zonder iets ipv koffie met een zoetje...

Echt lijnen en radicaal omgooien van mn voeding werkt niet voor mij. Kleine dingen veranderen zodat het een soort nieuw patroon wordt voor mij werkt beter. ..

Zowel het sporten als de aanpassingen in mn eetgedrag zijn vooral voor de leuk en voor de gezondheid niet perse voor het afvallen... dat is meer een leuke bijkomstigheid. .. ik geef namelijk nog bv dus mag en wil absoluut niet dat het te hard gaat

Bijgevoegde bestanden:

19. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0

Heel cliché maar echt mijn voedingspatroon rigoureus omgooien.
    Eten volgens de schijf van vijf (groente, fruit, alleen volkoren producten, weinig vlees en alleen kip en rund of vis)
    Ik weeg alles af en in tegenstelling tot wat ik eerder deed gaat alles wat mijn dochter niet op eet aan brood, koekjes, snoepjes, chips etc direct in de prullenbak in plaats van in mijn mond.
    Geen snelle afhaal maaltijden meer als ik op drukke dagen geen tijd of zin heb om te koken en niet meer wekelijks uit eten of buiten de deur lunchen.
    Daarnaast doe ik nu bijna alles op de fiets, loop ik 3x in de week hard en ga ik 2x per week boksen.

Ik heb trouwens mijn nieuwe voedingspatroon ondertussen helemaal eigen gemaakt, daardoor val ik nog steeds iets af maar heb ik totaal niet het gevoel dat ik 'aan het lijnen' ben.

20. Sher

Sher Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.297
    0
    0
    Wow ziet er goed uit!

Deel Deze Pagina