voor & na - progress foto gallerij *afvallen & trainen* #2

Discussie in 'De lounge' gestart door blijzwanger, 8 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    Wat zijn jullie stilll.. zo wordt dit topic natuurlijk weer gesloten voor ik jullie na foto's kan bewonderen :p:D

2. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.139
    113
    Happyland
    Wow, wat goed zeg!
    Heb vandaag met heeeeeeeeel veel tegenzin dag 9 van level 1 gedaan, maar nu heb ik weer een stok achter de deur, door jouw foto's!:)
    Hier is het alleen een postzwangerschapsbuik die weg moet..

3. Liedx

Liedx Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.890
    404
    83
    Nederland
    Neeeee Zara niet opgeven nu! Nog 1 dag en dan beginnen de volgende 10 dagen en is het niet meer zo saai als level 1. Je kunt het!

4. Joyciejj

Joyciejj Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.490
    225
    63
    Hihi goedzo!! En doorzetten hoor, je kunt het!! (Nog maar 21 dagen)
    Ik vijd het trouwens wel fijn om naar een nieuw level te gaan, even wat afwisseling...
    Ik ga nu ripped in 30 proberen, begin morgen!

5. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    Doorzetten!! Je gaat vanzelf resultaat zien en je zal zien dat her trainen dan steeds leuker wordt :)

6. Liedx

Liedx Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.890
    404
    83
    Nederland
    Even een vraag aan iedereen die veel afgevallen is.
    Tijdens de zwangerschap ben ik veel aangekomen (grotendeels eigen schuld). Sindsdien heb ik een behoorlijke hangbuik. 3 weken geleden ben ik begonnen met 30 day shred en dat is al duidelijk te zien, vooral bij m'n buik. Nu heb ik alleen een erg rimpelige buik gekregen. Gaat dit nog weg of blijft dit zo?

7. Joyciejj

Joyciejj Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.490
    225
    63
    Ohh hier hetzelfde ja... hopelijk gaat t nog weg maar ik tel er maar niet op

8. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Gijsje en Linda: WoW! Hier ook kin op de grond, wat super knap zeg!

Joyciejj: Wow! Je ziet heel duidelijk verschil, erg knap zeg.

30 days shred: Nog nooit van gehoord ga zo eens even google-en.

Kont: Hier een bolle kont. En ik wilde altijd graag een platte kont. Haha en Aszz een platte kont en jij wil een bollere, Tis ook nooit goed bij ons mensen he hahaha. Maar nu heb ik weer een beetje extra motivatie, als mijn kont straks weer iets strakker is kan ik er mee flaneren hahahahaha.

Eten: Heeft iemand een voorbeeldje van een eetschema? Ik sport nu van niets naar 2 x in de week een uur ongeveer met 40 min cardio en de rest kracht. Daarnaast geef ik nog 3 a 4 keer per dag borstvoeding. Daarnaast fiets en wandel ik wanneer het mooi weer is. Maar vooral met de kinderen dus niet mega intensief ofzo.

Schema nu:

* s ochtends een kom havermout aangemaakt met melk en water of een schaaltje yoghurt halfvol met beetje jam en muesli, een glas coolbest en een kopje thee.
    * tussendoor water en thee en een stuk fruit
    * 2 volkoren boterhammen met pindakaas, kaas, ham, kipfilet oid met een glas halfvolle melk en een paar blokjes kaas
    * tussendoor water en thee, soms een stuk fruit, volkorenkoekje of niets ( vaak te druk)
    * s avonds: 1 aardappel, beetje jus, 2 kleine opscheplepels groente, klein stukje vlees of vis (half) , beetje sla of appelmoes erbij. Of 1 bord met volkoren pasta met groente, gehakt en rode saus en 1 glas water erbij.
    * s avonds: glas limonade of en kopje thee, verder niets.

Ik heb zelf he idee dat dit te weinig is, of valt dat mee? En wat zou ik dan kunnen veranderen of aanvullen?

Normaal gesproken eet ik eigenlijk altijd zo als hierboven alleen nam ik dan s middags meestal een paar chocolaatjes bij de thee en in het weekend en s avonds vaak een bakje chips. Met dat eetpatroon bleef ik stabiel en wil
    nu dus een paar kilo eraf. Maar niet door extreem lijnen ivm borstvoeding. Ik wil graag mijn oude broeken weer aan kunnen en wat strakker worden.

9. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Wow...ik ga toch eens kijken naar dat 30 days shred...wat een verschil zeg!!

10. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Mag ik een stomme vraag stellen (ervaren trainings-)dames??
    Ik heb last van vet aan de binnenkant van mijn knieen (en ook erop..knobbelknieeen noem ik het?) Hoe ga ik dat wegkrijgen?? Knieen trainen gaat zo lastig.

11. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    ik ook :D

van de foto's die er nog staan,. wauw!

12. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    Door af te vallen in het algemeen :) is zo'n lullig antwoord maar je kan niet plaatselijk vet verbranden! k had ook van die rolletjes boven mn knieƫn en die zijn wel weggegaan!

13. buonanotte

buonanotte Niet meer actief

Hier nog een up to date foto..

1920444_856437744381685_6392918377542270933_n.jpg

:)

14. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    Mooie dame & leuke outfit!:) je ziet er goed uit!!

15. buonanotte

Thanks!

Ben er nog niet hoor moet nog 10 kilo af haha

16. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    Gaat je zeker lukken, i just know it :D

heb je altijd lippenstift op? (iig tot nu toe elke foto die ik gezien heb) wou dat ik dat kon maar dan vergeet ik dat ik het op heb en smeer ik het zo over mn gezicht :p ik zit veel aan mn gezicht ;):p

17. buonanotte

Hahaha ik heb altijd lippenstift op.

Maar wel de niet afgeef variant anders heb ik het zelfde probleem haha

18. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    Ohh klinkt goed, welke gebruik je?

19. buonanotte

Hier heb ik de longstay van de hema op ( deze geeft iets af maar niet zo erg als de normale lippenstift ) En normaal de 24 uur nog iets ook van de hema haha.

20. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Super! je ziet er goed uit!:)

Deel Deze Pagina