voor & na - progress foto gallerij *afvallen & trainen* #2

Discussie in 'De lounge' gestart door blijzwanger, 8 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Imensa

Imensa Niet meer actief

Google eens onderhoud uitrekenen. Dan kom je al een heel eind.

2. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ieder mens heeft andere behoeftes.

Imensa traint heel veel, aan haar weekmenu heb je niks.

En aan het mijne ook niet, want je weet mijn BMI niet, mijn BMR niet, mijn beweging niet en wat ik kwijt wil niet.

Ieder mens is verschillend.

3. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    Imensa ik heb jou wel even nodig. Als je het niet erg vind heb je dan wat tips voor mij?
    Ik ben sinds eind oktober bezig met serieus lijnen.
    Van morbide obesitas ben ik naar overgewicht graad 1 gegaan.
    Ik ben ruim 30 kilo kwijt. Ik heb mijn gehele eetpatroon omgegooid, en ben gestopt met cola drinken.

Ik begon met elke dag thuis te squaten en buikspieroefeningen.
    Vervolgens heb ik insanity 60 days gedaan en nu ben ik bezig met elke dag een abs workout. Daarnaast probeer ik veel te bewegen als in lopen, en sowieso te squaten.

Wat zijn nou dé oefeningen voor mij, die ik thuis kan doen om het allemaal wat strakker te krijgen. Ik wil nog zo'n kleine 10 kilo afvallen. Sportschool is op dit moment geen mogelijkheid en gewichten ed aanschaffen ook niet.

Als iemand anders nav mijn verhaal tips heeft, graag.
    Ik wil graag mijn lichaam strakker krijgen en sowieso wat spieren opbouwen.

4. Imensa

Imensa Niet meer actief

Eigenlijk zijn er heel veel oefeningen die je kunt doen zonder gewichten, maar puur op BW (bodyweight).
    Buiten de squats kun je voor benen bijvoorbeeld ook lunges, leg lifts (voor, achter en zijkant)
    En zelfs calf raises (kuiten) op bijvoorbeeld een traptrede doen.
    Maar hoe raar het ook klinkt (zeker als je doel je benen/kont is). Ik zou zoveel mogelijk ook je bovenlichaam erbij pakken. Dit zorgt voor een nog hogere algemene verbranding, en voorkom je natuurlijk ook dat je uit verhouding raakt op den duur.
    BW oefeningen daarvoor zijn bijvoorbeeld:
    -Pushups (borst/triceps)
    -dippen (triceps)
    -crunches (buik)
    -handstand pushups met voeten tegen de muur (schouders)

Daarnaast kun je met dingen die wat gewicht hebben ook dumbells vervangen. Neem bijvoorbeeld een emmer met zand, een stang door het handvat heen en je kunt biceps curls doen.
    Voor meer mag je altijd vragen, maar heel eenvoudig kun je in youtube bodyweight oefeningen intoetsen ;)

5. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Handstand pushups?!? Wtf....

6. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    Thanks Imensa hier kan ik wel wat mee.
    Mijn journey zit er nog lang niet op. Ik ben heel lang van mening geweest niets te willen doen met gewichten uit angst dat ik er bulky uit zou gaan zien. Maar die mening heb ik nu wel bijgesteld haha, was pure onwetendheid. Hoop daarom ook dat er ergens nog een dag komt voor mij dingen aan te kunnen schaffen of naar de sportschool.

Maar voor nu is dit super, en ik ga gelijk even youtube checken. Bedankt!

7. Aszz

Aszz Niet meer actief

Fitness blender en Jillian michaels heeft leuke oefeningen.
    Ik doe nu elke dag de squats work out van 8 minuten dacht ik. Zijn zo'n 100 squats. En om de dag de shred it with weights, welke je ook met een flesje water eerst zou kunnen doen.
    Ik krijg eindelijk een ronde kont!! Woehoeeee.
    Ik moet alleen geen spring dingen doen, mijn knieën vinden dat écht niet leuk.
    Dus die vervang ik dan voor een andere oefening.
    Zal morgen even een iets meer kont foto proberen er en maken.

8. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    Whahaha ja ze lukken mij nog niet iig:p

9. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    Squat workout klinkt goed.
    Ik doe er nu ong 100 achter elkaar, bijna elke dag.
    Maar ik merk wel dat die me beginnen te vervelen.
    Is het een workout als in gewoon achter elkaar squaten?

10. Aszz

Aszz Niet meer actief

Oke niet zo'n duidelijke foto maar ik ben trots!
    Er komt langzaam maar zeker vorm in.

11. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.283
    2.984
    113
    Op verzoek heropend.

12. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Hier dan ook nog maar even :) Het is dat andere zeggen dat je wel verschil ziet, ik zie het zelf nog niet heel goed. Zie natuurlijk wel wat verschil maar niet gigantisch.

Voor is ongeveer 8 weken geleden. Ben intussen 5 kilo afgevallen en 6% in vet gedaald. Zit nu op 18,8%. We trainen nog even flink door!

(en oh wat een spijt dat ik die voor foto in die suffe pyjama broek heb gemaakt haha! Ik doe deze nu toch telkens weer aan omdat dat voor mijn gevoel het beste beeld geeft)

13. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    ik zie het goed hoor!! lekker bezig:)

ik moet maar ook weer eens foto's maken maar heb het gevoel dat je niet veel verschil ziet..

14. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ik zie het ook duidelijk! Mooi!!

Ik kan niet wachten tot ik bevallen ben en ook weer intensief aan me lichaam kan werken :D

15. Imensa

Imensa Niet meer actief

Ziet het heel goed hoor.

16. soeza

soeza Niet meer actief

thanks voor de inspiratie inge! :) Je ziet er goed uit!

17. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Dank jullie! Ik ga de foto zo weer weg halen haha..

Ik vind het echt fijn om te lezen dat je het goed ziet. Ik snap niet waarom ik dat dan weer niet zo zie. Ja, mijn kleding zit losser, ja ik kan minder vet pakken bij mijn heupen. Maar toch, toch zit het steeds nog in mijn hoofd dat het verschil echt niet groot is. Misschien komt dat omdat ik vind dat ik er absoluut nog niet ben, en een beetje de angst dat ik toch geen platte/strakke buik zal krijgen. Of een stel mooie billen haha.. ;)

18. Imensa

Imensa Niet meer actief

Je ziet jezelf elke dag op een gegeven moment zie je het niet meer.;) Komt echt wel goed hoor.

19. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Dat is inderdaad ook zo. Komt ook wel goed! Ik wil het, het MOET (van mezelf), dus we gaan er gewoon voor ;)

20. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Voorfoto heb ik niet, maar je kunt je er misschien iets bij voorstellen na 3 kinderen :D Maar dit ben ik nu.

Deel Deze Pagina