Ik ben 20 kg afgevallen zonder dieet. Ben begonnen met 30 days shred en calorieën tellen met myfitnesspal. Met calorieën tellen ben ik na een aantal weken gestopt omdat ik toen ongeveer wel wist wat goed was en wat niet. Sinds een paar weken ga ik naar de sportschool waar ik voornamelijk krachttraining doe omdat ik een gevormder/gespierder lichaam wil. O, en ik heb frisdrank vrijwel helemaal geschrapt. Water en thee zijn de vervangers.
Hai meiden, Ik zit inmiddels op dag 25 van 30 day shred en ik ben echt veel strakker, jee! Zichtbaar dunner, wel twee kilo zwaarder, maar spieren wegen meer dan vet toch Maarr mijn buikje verdwijnt niet snel genoeg naar mijn zin. Wat zijn nu echt effectieve buikspieroefeningen om een strakkere buik te krijgen? Ik ben benieuwd!
Nou knap hoor! Ik hoop dat ik volgende zomer ook zo'n foto kan plaatsen. Hoe lang heb jij er over gedaan?
Ik volg het benfit programma bij een sportschool. sporten in combinatie met voedingsschema's. ik heb een personal coach waar ik elke week bij ga wegen en praten over hoe het gaat en elke week krijg ik dan voor 1 week voedingslijsten mee die afgestemd zijn op mijn lichaam. ze meten ook lichaamsvocht, vet, spier en botmassa. ik ben er nu 24 weken mee bezig.
Half januari ben ik begonnen. De eerste 15 kilo waren er zo af, de laatste 5 gingen een stuk langzamer. Veel succes! Aapje, knap hoor!! Je ziet er goed uit.
Graag wil ik ook 10 kilo afvallen. Ik heb het idee dat ik niet te veel eet tussen de 1200 en 1500 cal. Per dag. Ik doe 2 keer per week bootcamp 1 uur per keer en 1 keer per week hockey 1,5 uur. Daarbij loop ik veel met de kinderwagen minstens ander half uur per dag. Ik ben 1,67 en weeg 75 kilo. Maar ik krijg het er gewoon niet af. Heeft iemand hier advies voor? Mag ook via pb.
Sorry om deze omhoog te schoppen, maar ik ben best trots op mezelf en wou even mijn eigen voor & na foto's delen.