Dan plaats ik ook maar m'n foto's De eerste foto was van 8 januari 2014, zo'n 5,5 maand na de bevalling. De 2e foto is van 3 augustus 2014. Intussen ben ik 9kg afgevallen dus nog niet super veel in 7 maanden tijd. Het afvallen staat al een tijd een beetje stil maar ik word wel strakker. De afgelopen 5 maanden heb ik 5 a 6 dagen per week gesport. Daardoor heb ik nu zoveel meer energie en durf ik eindelijk weer in de spiegel te kijken.
Echt super knap hoor dames!! En een maagverkleining is écht geen kattenpis. Als ik dat zie bij 2 vriendinnen, pfoei.
Mooie verschillen dames!! Debaky mag ik vragen waarom het je zonder verkleining niet lukte en met wel? Mijn voor en na laatst wel in het afvallen topic geplaatst maar nog niet hier dus komt ie
@ Debaky,supergoed zeg!!! Hoeveel wil je nog kwijt? Mijn maagverkleining was april'13 ben nu 56kg kwijt, wil er eigenlijk nog 10 af maar lukt me gewoon niet, al tijden op hetzelfde gewicht. Met sporten word ik wel iets strakker maar mijn buik is altijd al het dikst geweest en nu ook, gewoon lelijk overschot huid en daar baal ik wel van. Hopelijk gaat met de tijd de plastisch chirurg vergoed worden maar dat zal denk een heel gevecht worden.
Wow knap hoor!! En als ik even voor mezelf mag spreken wat de maagverkleining betreft,afvallen lukte me wel,blijvend afvallen niiet,kwam telkens weer aan en nog wat extra! Ivm depressie en paniek stoornis in het verleden,medicijnen en nog meer aangekomen.Sporten lukte niet meer,durfde ik niet meer,kwam echt in een visuele cirkel terecht.Door hulp van de operatie flink afgevallen,toen durfde ik weer te gaan sporten,zelfvertrouwen ging echt sprongen vooruit en ik ga weer als een speer,ben echt zo gelukkig dat ik deze kans gekregen heb!! Overgwicht zit trouwens bij ons in de familie en ik ben vanaf mijn pubertijd al stevig.
Tesske en Gijsje wat een verschil! Jullie zien er goed uit! BabyFG ik doe verschillende sportvideo's via YouTube meestal 30 tot 45 minuten en ging tot vorige week 1x per week naar een sportklas op de sportschool. Zo mooi vind ik m'n billen niet. Heb ze liever wat minder groot
Jij ziet er ook top uit zeg! Ik kon het niet zonder maagverkleining omdat ik de kracht er niet voor had om het vol te houden. Diep van binnen wist ik dat ik moest afvallen maar in mijn hoofd dacht ik van ja doei, waarom zou ik afvallen? Dan hield ik het dus een week vol en dacht ik neem een koekje, dat koekje werden er dan twee en dan drie etc. Nu met deze maagverkleining heb nog steeds wel eens zo'n terugval, dan moet ik gewoon dat koekje eten terwijl dat ik donders goed weet dat het niet kan maar het verschil met nu is is dat er een stop op zit, ik kan dus dat tweede koekje niet meer eten, die derde al helemaal niet. Ik doe nu bij wijze van spreken een week met een pak koekjes waar ik vroeger een kwartier mee deed. Ik had die stop gewoon nodig.
Dankjewel Ik wil nog minimaal 12 kg kwijt, ik zit dan op een gewicht van 75kg en vind dat wel een getal Meer is ook goed. Het liefst tussen de 70 en 75 maar 75 is mijn eerste streefgewicht.
Dus met andere woorden.. Wat eerder gezegd werd "zeker niet makkelijker als normaal" is/was toch niet helemaal waar... En blijkt tóch dat dit de "makkelijke" weg is.... Zeker gezien nog steeds dat koekje gepakt wordt, met nu alleen als verschil dat er een fysieke rem is aangebracht omdat de mentale rem er gewoonweg niet is.
Tsjah, waarom soms moeilijk doen als het makkelijk kan? Trouwens, geestelijk gezien is het misschien 'makkelijker' ( al geloof ik dat ook niet ) , maar lichamelijk gezien kan de operatie en de hele nasleep erg zwaar zijn. Daarbij moet je alsnog je hele levenswijze omgooien. Familie heeft het ook gedaan, maar verbaast zich er over dat 'ie niet afvalt. Nee, die eet gewoon nog steeds te vet en ongezond alleen dan in kleinere porties.
Het is absoluut niet de makkelijke weg het is en blijft een hulp middel. De knop is hier om hoor ik had gewoon het zetje nodig wat ik nu heb gekregen met deze maagverkleining. Noem het aub geen makkelijke weg, je weet echt niet waar je het over hebt.
Precies! Ik heb dan misschien een kleiner maagje maar dat maagje kan ik nog steeds dagelijks vullen met vette en ongezonde dingen. Dat doe ik niet en als ik wel eens een zwak moment heb dan word dat gelijk tegen gegaan door de verkleining. IK heb de knop nu omgezet en leef dus ook gezonder alleen had ik die stop gewoon nodig omdat als ik vroeger een zwak moment had ik doorsloeg en dat kan nu niet meer.