voor & na - progress foto gallerij *afvallen & trainen* #2

Discussie in 'De lounge' gestart door blijzwanger, 8 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robynn

Robynn Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.139
    0
    36
    "normaal" (als ik niet zwanger ben dus)
    train ik om de dag.. dus 3 a 4 keer in de week 1 tot 1,5 uur..
    Combi van hardlopen en krachttraining. Probeer in het weekend
    mijn lichaam rust te geven.. maar soms maak ik toch nog een sprintje :D

2. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Tact is een moeilijk iets... ;) Een mening is prima, maar om iemand fout te noemen is onbeleefd.
    Ik hou niet zo van supergespierd, maar ik ben nu sinds kort wel aan het trainen. Ik wil ook gespierder worden. Dus Imensa, je bent wel een goed voorbeeld. Want ik wil ergens in t midden uitkomen; niet zo gespierd als jij maar niet zo rond als ik ;) Het zou me ook niet staan. Ik vind t knap als iemand zo hard werkt om er zo uit te zien.

3. Robynn

Robynn Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.139
    0
    36
    Ik train trouwens ook thuis. Wij hebben een soort privé fitness in huis haha..
    Veel gewichten, van dumbells tot kettlebells.. springtouw, fitnessmatjes, zo'n fitness bal.. fitness bankje, kickbox zak..
    Mijn man heeft van die zware gewichten die je erop en eraf kan schuiven.
    We trainen vaak samen, ook qua vechtsport..
    En hardlopen doen we natuurlijk gewoon lekker buiten in de natuur.

4. Imensa

Imensa Niet meer actief

Oh wat vervelend... Natuurlijk geweldig dat je zwanger bent... Maar niet kunnen sporten vind ik persoonlijk erg moeilijk (door mijn ziekte kan ik soms ook een aantal dagen niet sporten, begint dan na een aantal dagen overal te kriebelen :))

Hardlopen heb ik voor ik ziek werd gedaan. Helaas kan ik nu niet meer rennen (geen goede controle over mijn linkerbeen).

Ja ik eet schoon.. Ben een beetje lui nu, eet 3 dagen hetzelfde en wissel dan weer af... Hoef ik niet constant alles uit te rekenen:D Plus dat ik vaak vooraf een bult eten maak en dat invries.

@blondi: Ik train 7 dagen in de week (mits het lukt qua lichaam) Ik sta elke dag op de cross en doe 5 dagen kracht.

Je zou eens kunnen kijken naar fullbody 3x in de week, bvb maandag woensdag vrijdag (probeer er een rustdag tussen te houden. Spieren hebben 48 uur nodig te herstellen)

Heb trouwens nog wel een before after foto:D

5. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ik heb nog wel een YouTube filmpje voor je voor strakkere boven armen. Stuur je deze vanavond even via pb als ik op de laptop zit.

6. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant

Wat bedoel je met clean eten?
    Wauw, ik wil jouw arm zoals hij eerst was :D
    Ik ga zo naar de sportschool. Heb n trainingsschema, oei wat had ik de eerste keer een spierpijn!! :$

7. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant

Je 'voor' arm is ook al gespierd!!
    Ik heb van die helemaal rechte armen haha, bedankt voor je antwoord.
    Ik sport op donderdag avond en zondag ochtend. Op ma, di, vrijdag avond werk ik helaas. Overdag werk ik ook of zit ik met de kindjes.
    Mijn man werkt ploegen diensten dus het is een beetje lastig plannen ;)

8. Imensa

Imensa Niet meer actief

Producten die weinig/niet bewerkt zijn en waar veel voedingsstoffen in zitten.... Puur natuur dus

9. Babystew

Babystew Niet meer actief

Knap hoor dames!! Mooi om te zien al die voor- en na foto's :)

10. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    :$ wat een onaardige reactie!
    Zoiets zeg je niet, helemaal niet aangezien je mening niet gevraagd wordt!
    Stel je eens voor dat Imensa overgewicht had gehad, dan had je bovenstaande(natuurlijk aangepast op overgewicht) reactie waarschijnlijk niet geplaatst.
    Bah wat gemeen en onnodig zeg!

11. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Hey Imensa,

ik wil enkele kilo's kwijt en ik wil wat meer spiermassa op gaan bouwen over mijn hele lijf. Zou je me via pb wat voedingstips kunnen geven? Niet heel extreem qua het onbewerkte eten omdat dat gewoonweg niet haalbaar is hier.
    Ik wil 1 - 2 x per week gaan hardlopen en dat spiertraining thuis.

12. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Top! Dankjewel :D

13. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    niet onaardig bedoeld,en als imensa je kan helpen helemaal top natuurlijk,maar je kan ook veel op google vinden.

14. Imensa

Imensa Niet meer actief

Google.. Helemaal mee eens! Staat alles idd op!!
    Maar nóg meer bull shit tegelijk. Als je net begint en geen idee hebt waar (naar) te zoeken in verband met je doelstellingen dan kun je zomaar dikke bull shit aannemen voor juist

Als je al geruime tijd in voeding etcetc zit weet je dat wel te filteren.

15. Logan

Logan Niet meer actief

Wouw super! Knap hoor

16. Logan

Logan Niet meer actief

Ik blijf het zeggen.. I like :D

17. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

12 jun 2012
    3.208
    513
    113
    Ik vind in principe erg gespierde mannen en vrouwen niet mooi. Ik vind bijv brede schouders echt ugly, en al helemaal zo'n v-vorm bij mannen. Maar ik vind Imensa wel mooi in balans, ook niet superdun ofzo, waarbij je de organen erdoor ziet haha :p Maar ik heb wel veel respect voor dit soort discipline en haal daar wel inspiratie uit.

18. Logan

Logan Niet meer actief

Ik had deze al wel eens gepost volgens mij...
    Tien kilo kwijt geraakt en krachttraining om het wat strakker te krijgen. Alleen mijn armen zijn nog niet mooi, je ziet de contouren bovenop wel maar de triceps blijft flink. Hij zwaait niet mee, gelukkig. :D

19. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Mooi hoor logan!

Eet ondertussen een toastje port salut..haha

20. Juul76

Juul76 Bekend lid

20 nov 2006
    768
    297
    63
    #560 Juul76, 10 aug 2014
    Laatst bewerkt: 10 aug 2014
    Ik lees/kijk hier al een tijdje mee, maar durf zelf niet zo goed een foto te plaatsen ivm herkendbaarheid. Maar vanmiddag heb ik wat foto's opgezocht, en durf het nu (voor een uurtje!) toch aan om ze te plaatsen....!

Qua gewicht ben ik er nu wel met 63 kg en een BMI van 20,5 (ben redelijk lang) Al zou ik graag de 60 zien, maar dat zit meer in mij hoofd omdat het een mooi rond getal is.... ;). Ik wil wel nog wat strakker worden, dus ben aan het trainen met de elastieken die Imensa in een eerdere post aanbeveelt. En die zijn echt super! Ik heb ze inderdaad ook op zo'n veiling gekocht voor 7 euro, en heb er elke dag plezier van. En de spierballen komen nu ook echt! Verder buikspieren, hardlopen en bootcamp. En qua eten het "gezond verstand" dieet :D.
    Ook ik heb Imensa via PB al wel eens om advies gevraagd (en haar daarvoor netjes bedankt, zoals het hoort!) en heb daar echt wat aan gehad. Wordt zeker in dit topic wel een beetje moe van de Imensa-bashers.

Maar goed, hier dus mijn foto's.....

Deel Deze Pagina